خبرهای داغ:
رییس راهداری رزن خبر داد

انجام بیش از 3 هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی رزن

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رزن از انجام بیش از 3 هزارو 300 نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

انجام بیش از 3 هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی رزنعلی علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه این گشت‌ها به شکل مستمر و با حضور راهداران پرتلاش این اداره انجام می شود، اظهار داشت: این گشت‌ها به شکل روزانه و در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و راه‌های روستایی شهرستان رزن انجام شده است.

وی بر تداوم فعالیت راهداران تاکید و تصریح کرد: عملیات راهداری محدود به زمان بارندگی نیست و حضور  گشت‌های راهداری با چراغ گردون روشن در جاده‌ها موجب قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه است.

رییس راهداری رزن در ادامه به دیگر فعالیت های انجام شده این اداره در تیرماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت 4 مورد دور برگردان، سرعتگاه و پارکینگ نیز در جاده های تویسرکان احداث و 7 کیلومتر از راه های این شهرستان روکش آسفالت شده اند.

وی با تأکید بر اینکه در سطح جاده های شهرستان رزن اقدامات بسیار موثری در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای انجام شده است، یادآور شد: در تیرماه امسال لکه گیری راه‎های آسفالته به میزان 2 هزار و 300 متر مربع، پاک کردن تنظیم قنوها با گریدر به میزان حدود 10 کیلومتر و اصلاح قيرزدگی در راه‌های آسفالته به طول یک هزار و 200 مترمربع انجام شده است.

علی‌اکبری در ادامه رگلاژ و تسطيح شانه راههاي آسفالته، تعریض پیچ، رگلاژ راههاي شني، رگلاژ و تسطيح شانه راههاي آسفالته، پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله و حمل مصالح جهت عمليات راهداري را از دیگر اقدامات انجام دشده در تیر ماه سال 97 برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار