رییس شورای رقابت در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

به خدمت گرفتن فناوری نوین توسط شرکت های خودروسازی

رضا شیوا گفت: صنعت خودروسازی و چالش های موجود در آن هم اکنون مسایل بسیاری فرا راه صنایع خودرو سازی کشورمان وجود دارد و شرکت های خودروسازی سعی دارند تا به خدمت گرفتن فناوری های نوین به رفع آن بپردازند.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۷۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

 رضا شیوا رییس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنعت خودروسازی و چالش های موجود در آن هم اکنون مسایل بسیاری فرا راه صنایع خودرو سازی کشورمان وجود دارد و شرکت های خودروسازی سعی دارند تا به خدمت گرفتن فناوری های نوین به رفع آن بپردازند.

وی در ادامه بیان کرد: قطعات خودرو دارای اشکال و جنس ها و ویژگی های گوناگون هستند در طول تولید این قطعات تولیدکنندگان اغلب به موانع متعددی چون استحکام و سختی قطعات چسبندگی قطعات رنگ پذیری قطعات روبرو می شوند.

شیوا خاطرنشان کرد: از جمله زمینه های مختلفی که باعث رقابت در بین شرکت های خودروسازی می شود عبارتند از کیفیت و زیبایی، عملکرد و کارایی دوام و ماندگاری، قیمت مسایل آلاینده های محیط زیستی ایمنی و امنیت می باشد.

رییس شورای رقابت در خاتمه افزود: صنعت خودرو پتانسیل های فراوانی دارد از اینرو توجه به این صنعت در واقع توجه به بسیاری از مسایل کشوررا مانند درآمد سرانه اشتغال آلودگی هوا را شامل می شود که از ضروریات اصلی کشورمان به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار