برگزاری مراسم شهادت امام باقر (ع) در ناحیه دشتی

مراسم شهادت پنجمین اختر آسمان امام و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) در نمازخانه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۷۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دتشی، مراسم شهادت پنجمین اختر آسمان امام و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) در نمازخانه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع) به محضر مبارک امام زمان (عج) و همچنین سربازان و وفادران به انقلاب اسلامی افزود: امام باقر(ع)گسترش دهنده علم و موسس دانشگاه است.

حجت الاسلام محراب ارکاک الهی اظهار داشت: امام باقر(ع) در فضایی که ایجاد شد با علم الهی توانست بهترین بهره و ثمره را از کمترین امکانات آن روز نماید وی با برپایی مجالس علمی هم دانشگاه بزرگی بنیان نهاد که ثمره آن در زمان امام صادق(ع) و تا این زمان بخوبی مشهود است و هم در تبلیغ دین و استدلالی کردن دفاع از دین را با حربه علم و تاسیس نموده که  شیوه و روش جد اطهر ایشان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)  در ادامه بیان نمودند: البته مخاطبین پیامبر (ص) یا دوستان بودند یا دشمنان بودند ولی در مخاطبین امام باقر(ع) ؛ دوست و دشمن و منافق و مخالف و معاند وجود و حضور داشتند و هرگز کسی پیدا نشد که امام را در مناظره علمی خجل کند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار