اولین آزمون مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان رضوی برگزار شد

اولین آزمون مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح امروز در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۹۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سرهنگ پاسدار محمدعلی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در حاشیه برگزاری این آزمون در مرکز سنجش مهارت‌آموزی در مشهد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار شد اولین آزمون ادواری مهارت آموزی در سال ۹۷ ویژه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شود و سپاه نیز برابر این ابلاغ اقدام به برگزاری این آزمون در سطح استان نمود.

وی افزود: این آزمون ویژه سربازانی است که دارای تخصص و مهارت، ولی فاقد مدرک فنی و حرفه‌ای هستند.

دبیر قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه امام رضا (ع) در خصوص اهداف برگزاری این آزمون گفت: خوشایندسازی خدمتی سربازان وظیفه و عدم احساس بیهودگی در حین خدمت، افزایش کارآیی و کارآمدی سربازان در ماموریت‌های سازمان، ایجاد فرصتی مناسب برای یادگیری یک مهارت و تخصص برای ورود به عرصه اشتغال و کار و تولید و تسریع در امر تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این آزمون می‌باشد.

وی یادآور شد: سربازانی که تخصص و مهارت ندارند نیز آموزش‌های مهارتی لازم مطابق آنچه درخواست می‌دهند در حین خدمت در مراکز سپاه به آنان ارائه و در پایان مدرک رسمی از فنی و حرفه‌ای برای آنان صادر می‌شود تا در عرصه کار و اشتغال از آن استفاده کنند.

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام رضا (ع) گفت: این آزمون با حضور ۱۰۰۰ نفر از سربازان وظیفه سپاه استان بطور غیرمتمرکز در مشهد و سایر شهرستان‌ها برگزار شد.

گفتنی است؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز از برگزاری آزمون کارکنان وظیفه سپاه در این مرکز بازدید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها