فرمانده سپاه بیجار در این جشنواره گفت: در قالب جشنواره مالک اشتر به دنبال استمرار رقابت سالم و تقویت زمینه حالت پیش برندگی و پیش روندگی در بین نیرو‌های بسیج و سپاه هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۹۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این مراسم که صبح امروز با حضور بسیجیان و پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه بیجار برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.

وی با اشاره به جشنواره مالک اشتر سپاه بیت المقدس که روز گذشته برگزار شده بود، افزود: انتخاب چندین قسمت از سپاه بیجار بعنوان برترین مایه مباهات و شعف است و این موفقیت‌ها موجب پیشرفت کار می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه هدف نهایی از انقلاب اسلامی، تشکیل تمدن نوین اسلامی است، گفت: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی نیازمند به نقشه راه هستیم.

شعبانی نیروی انسانی کارآمد را از مهمترین ارکان پیشرفت یک جامعه اعلام کرد: و بیان داشت: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد موجب پیشرفت قطعی در یک سازمان و جامعه می‌شود.

وی تاکید کرد: انتخاب برخی مسئولان ناکارآمد و بدون تخصص موجب ضربه زدن به انقلب اسلامی ایران شده اند.

این مسئول تصریح کرد: اگر نیروی انسانی یک سازمان متحول شود قطعا آن سازمان پیشرقت می‌کند، اما متاسفانه به این موضوع اهمیت خاصی داده نمی‌شود.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: در راستای چشم انداز تمدن نوین اسلامی، سپاه و بسیج نقش موثر و کارآمدی دارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه سپاه یک تکیه گاه و پشتوانه مهم برای ولایت فقیه و رهبری است، با وجود نیرو‌های کارآمد و موثر می‌تواند در حوزه‌های مختلف که مسئولان نظام ضعیف کار می‌کنند به خوبی ورود پیدا کند و موجب پیشرفت کار شود.

وی با اشاره به عنوان جشنواره که به نام مالک اشتر نامگذاری شده است، گفت: مالک اشتر از یاران شجاع، دلیر، با وفای حضرت علی (ع) بوده لذار از بسیجیان توقع می‌رود که وفا داری خود نسبت، ولی زمان را در عمل نمایش دهند.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: در قالب جشنواره مالک اشتر در بعد سازمانی و مدیریتی به دنبال شکل گیری یک رقابت سالم و معرفی نیرو‌های متعهد و کارآمد هستیم که نیازمند تلاش و کوشش بیشتر رده‌های مختلف بسیج و سپاه است.

شعبانی در پایان از اعتماد عمومی بعنوان بزرگترین مرحله پیشرفت در کشور نام برد و تاکید کرد: برخی مسئولان با کم کاری و بدون تخصص این اعتماد عمومی را کاهش داده اند و موجب تضعیف سرمایه‌های اجتماعی شده اند.

در ادامه این جشنواره، به ۴۶ نفر از برترین‌های ناحیه مقاومت بسیج بیجار لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات