خبرهای داغ:
رئیس هیأت کبدی استان قم گفت: در تقویم سال ۱۳۹۷ هیأت کبدی قم برای برگزاری مسابقات لیگ استانی برنامه‌ریزی شده و بر این اساس، لیگ رده سنی نوجوانان قم در آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۰۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
 لیگ کبدی نوجوانان قم آبان ماه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسلم رشیدی اظهار کرد: در سال‌های اخیر از نظر امکانات و فضای ورزشی نگاه ویژه‌ای به هیأت کبدی شده و به همین دلیل شاهد رشد و پیشرفت ورزش کبدی در قم هستیم.

وی تصریح کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، یکی از سالن‌های واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر به کبدی اختصاص یافت و با تجهیز و بازسازی این سالن، برای نخستین‌بار در تمام سال‌های فعالیت کبدی قم، ورزشکاران این رشته از خانه کبدی برخوردار شدند.

رئیس هیأت کبدی استان قم اضافه کرد: با واگذاری سالن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مشکل مکان تمرین و مسابقه نداریم، ضمن اینکه با اختصاص فضای باز جنب خانه کبدی، زمین کبدی ساحلی نیز در مجموعه ورزشی هفتم‌تیر راه‌اندازی شده و هر دو رشته سالنی و ساحلی ما امکانات خوبی دارند.

وی ابراز کرد: کبدی از دهه ۱۳۸۰ در قم فعالیت خود را آغاز کرده و همواره رشته‌ای موفق برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده، خوشبختانه با همدلی و همکاری بخش‌های مختلف هیات، این روند ادامه دارد و کبدی قم همچنان در مسیر پیشرفت است.

رشیدی یاد آور شد: نخستین اولویت در برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری هیأت کبدی، جذب استعداد‌های این رشته از طریق ارتباط با آموزش و پرورش و سرمایه‌گذاری روی نخبه‌ها است تا از این طریق آینده کبدی قم را برای حضور در مسابقات مختلف تضمین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های متنوع استانی برای رشد و توسعه کبدی، عنوان کرد: برای حرکت منسجم‌تر در این مسیر، در تقویم سال ۱۳۹۷ هیأت کبدی قم برای برگزاری مسابقات لیگ استانی برنامه‌ریزی شده و بر این اساس، لیگ رده سنی نوجوانان قم در آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کبدی استان قم از حضور ورزشکاران این رشته در ترکیب تیم‌های ملی خبر داد و اظهار کرد: کبدی قم در رشته‌های سالنی، استاندارد، ساحلی و سرکل کبدی فعال است و در تمام این رشته‌ها به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور اعزام دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها