خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

نماز تبلور بندگی انسان است

حجت الاسلام موسوی گفت: تبلور بندگی خدا در نماز است و این امر در درست خواندن نماز خلاصه می شود. اهمیت نماز در مقایسه با سایر اعمال انسان تشریح می شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۱۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین افتتاح طرح عملی نماز کلید بهشت، صبح امروز با حضور مسوولان و معاونان اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کانون رشد مینودر برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین بیان کرد: این جلسه به عنوان طرح آموزش عملی نماز است که در حال اجرا می باشد.

وی گفت: طرح آموزش عملی مدارس در بین دانش آموزان از سال ۷۳ در استان قزوین شروع شد و در حال حاضر در کشور در حال اجراست و طرح آموزش سوادآموزان از سال گذشته در نهضت سوادآموزی نیز در حال اجرا می باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین اظهار کرد: موقعی که سوادآموزی می کنید جهت را هم بیاموزید که جهت همان فطرت انسان است. فطرت پاک را که بندگی خداست در کنار آموزش خواندن و نوشتن به سوادآموزان بیاموزید.

حجت الاسلام موسوی افزود: تبلور بندگی خدا در نماز است و این امر در درست خواندن نماز خلاصه می شود. اهمیت نماز در مقایسه با سایر اعمال انسان تشریح می شود.

وی در ادامه این مراسم عنوان کرد: هدف، حکمت و وجوب نماز، مراتب نماز، مشکلات انسان در ادای فریضه ی نماز، راهکارهای رفعت بخشی به جایگاه نماز، موانع قبول شدن نماز و شیوه های معرفتی برای قبولی نماز را شما آموزش دهندگان به سوادآموزان بیاموزید.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار