فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن با جنگ روانی به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۸۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار داشت: امروزه دشمنان از طریق جنگ روانی و نرم با کشورمان مقابله می کنند چرا که با جنگ سخت قدرت رویارویی با ملت ما را نداشتند و امروز از مسیر دیگری به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت ملت ما هستند پس ما باید آگاه باشیم تا در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی گفت: آمریکا با راه اندازی گروه های مختلف در نظر دارد بین اقشار مختلف و قومیت ها اختلاف افکنی کند، پس این مردم ایران هستند که با قدرت بیشتر در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی توانسته است فراتر از مرزهای خود امنیت را برقرار کند و امنیت امروزی ما مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

این مسئول بیان کرد: ملت ایران بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی توانسته اند قله های افتخار را فتح کنند به طوری که باید این مسیر را با اقتدار و صلابت ادامه داده و با همه توان خود مقابل مشکلات متعدد ایستادگی کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: آمریکای جنایتکار سعی دارد با برنامه ریزی هایی که انجام می دهد جنگ داخلی در بین کشورهای اسلامی راه اندازی کند و این مسلمانان هستند که با حفظ اتحاد و همدلی اجازه دخالت به سایر کشورها در امور داخلی خود را نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات