خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

محتکران پیاده نظام نقشه دشمن هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: محتکران پیاده نظام نقشه دشمن هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۸۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

لیدا سیرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به پیام حفظ و انسجام آزادگان در برابر دشمن، خاطرنشان کرد: این بهترین پیام اسوه های صبر و پایداری است چرا که هرچقدر در برابر دشمن نرمش نشان بدهیم اجازه ورود پله پله به خاک ایران را به دشمن داده ایم.

این مسئول گفت: آزادگان با ایستادن در برابر ظلم و ستم صراط مستقیم را به ما نشان دادند و اکنون وظیفه ماست همین را به عنوان مسیر حق در نظر گرفته و ادامه دهیم.

وی افزود: کبوتران عاشق، ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی را در بندهای دشمن به عینه نشان دادند و اگر امروز همین روحیه را ما در بر گیریم به هیچ عنوان دست در برابر دشمن دراز نخواهیم کرد.

سیرانی با اشاره به عملکرد برخی از سودجویان و مفسدان اقتصادی روزهای اخیر اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت به موجودی کم قانع بودند و همان را هم در بین دوستان تقسیم می کردند  اما امروزه برخی بازیگران برنامه های دشمن به علت پیاده کردن نقشه های شوم دشمنان اجناس را احتکار می کنند تا مردم را در فشار و تنگنا قرار دهند.

وی در پایان خطاب به همه اعلام کرد: دشمنان ایران و اسلام و انقلاب بدانند مردم ما بصیرند و گوش به فرمان ولایت و تاشمع وجود ولایت هست و تدابیر حکمینانه ایشان چراغ راه هدایت این امت اسلامی است آرزوی دستیابی به ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات