خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: وظیفه ما تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۹۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح یاوران ولایتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دوره فرهنگی، تربیتی و آموزشی یاوران ولایت در دانشکده مفتح به مدت 5 شبانه روز آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم اظهار داشت: طرح یاورن ولایت با شعار «من انقلابی‌ام و از کالای ایرانی حمایت می‌کنم» از 27 تا 31 مرداد ماه ویژه خواهران و از 3 تا 7 شهریور ماه ویژه برادران برگزار می‌شود.

محمدتقی امیدی‌ساکت گفت: این افراد دانش‌آموزان نخبه اخلاقی و علمی هستند که پس از اتمام این دوره به عنوان دانش‌آموخته یاوران ولایت می‌شوند و به آموزش و پرورش کمک خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: وظیفه ما تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ها این‌ است که دانش آموختگان بازوی آموزش و پروش باشند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن شاخصه‌ها در دانش‌آموزان از دیگر اهداف این دوره است، ادامه داد: باید در مرحله عمل وجود دانش‌آموزان مایه خیر و برکت و عمل و هم سو و هم تراز با انقلاب باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات