خبرهای داغ:
جلد اول مجموعه «داستان های خوب برای دختران بلند پرواز» نوشته النا فاویلّی و فرانچسکا کاوالّو توسط نشر نو به چاپ ششم رسید.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۴۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلد اول مجموعه «داستان های خوب برای دختران بلند پرواز» نوشته النا فاویلّی و فرانچسکا کاوالّو توسط نشر نو به چاپ ششم رسید.

 

جلد اول «داستان های خوب برای دختران بلند پرواز» به چاپ ششم رسید

جلد اول مجموعه «داستان های خوب برای دختران بلند پرواز» نوشته النا فاویلّی و فرانچسکا کاوالّو با ترجمه مشترک امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی به تازگی توسط نشر نو به چاپ ششم رسیده است.

نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۱۷ چاپ شده است. دو نویسنده کتاب برای نوشتنش، مبلغ بیش از یک میلیون دلار کمک مردمی‌گردآوری کرده اند و از ۷۰ کشور دنیا پشتیبان داشته اند.

این کتاب، یک مجموعه دو جلدی است که ترجمه جلد دومش نیز چندی پیش به چاپ دوم رسید. نویسندگان این اثر درباره‌اش نوشته‌اند:

ما داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز را نوشته ایم تا این پیغام را به دختران سراسر جهان بدهیم که می‌توانند با تکیه بر توانایی‌های خود از عهده هر کاری برآیند. هدف اصلی این کتاب آشنا کردن دختران با داستان واقعی زنانی است که با وجود تمام موانع موفق شده‌اند کارهای بزرگ و حیرت انگیز انجام دهند. در این کتاب با داستان فضانورد و آشپز و قاضی و بازیکن تنیس و دیگر زنان فوق العاده ای آشنا می‌شوید که در تمام زمینه‌های قابل تصور جهان را تغییر داده اند و تغییر می‌دهند.

از هر زنِ معرفی شده در این کتاب، ضمن درج تاریخ تولد و درگذشت، یک تصویر نقاشی‌شده نیز چاپ شده است. این کتاب دو جلدی، یکی از عناوین مجموعه «کتابخانه کوچک من» است که این ناشر چاپ می‌کند.

چاپ ششم اولین جلد این کتاب به تازگی وارد بازار نشر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها