مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ساوه گفت: فراخوانی گردان کوثر حوزه خواهران حضرت زهرا (سلام الله علیها)با هدف حفظ انسجام و اعتلای توان رزمی گردان با حضور خواهران بسیجی عضو گردان در شهرستان ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۰۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ زهرا غفاری مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ساوه گفت:هدف اصلی از برگزاری فراخوانی گردان کوثر آموزش و ایجاد آمادگی در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار است واین فراخوانی به منظور حفظ انسجام و بالا بردن توان رزمی و دفاعی در مقابل هر گونه  تهدیدات طبیعی یا غیرطبیعی ترتیب داده شده بود.
وی همچنین بر ضرورت انسجام نیروهای بسیجی تأکید کرد و بیان داشت: بسیجیان در چنین فراخوانی هایی تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام راحل می‌کنند تا در مسیر ولایت گام بردارند و در هر شرایطی از ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع و صیانت کنند و بسیجیان شرکت کننده در این فراخوانی، برای مقابله با تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام ماموریت های بسیج و نحوه مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها به صورت عملی و تئوری آموزش داده شد.
وی همچنین در ادامه گفت: از اهداف ذاتی سازمان بسیج مستضعفین آموزش و ایجاد آمادگی گردان‌های سازمان یافته است و این امر در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار صورت گرفته است و حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی بسیجیان سازمان یافته در گردان‌های بسیج از اهداف این گردان است.
مسئول بسیج جامعه زنان ساوه با تأکید بر ضرورت حضور بانوان بسیجی در سنگر دفاع از ارزش های اسلامی، ادامه داد: آمادگی دفاعی، امنیتی و رزمی و ایجاد توانمند سازی و ارتقاء کیفی و انجام تمرینات یگانی از دیگر اهداف برگزاری این فراخوانی بود.

ارسال نظرات