در دوّمین مسابقات جهانی ریاضی آی مت صورت گرفت:
مدیر آی مت استان بوشهر از کسب 16 مقام توسط کودکان این استان در دومین دوره از مسابقات جهانی ریاضی آی مت در مالزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۲۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد قاسم زارع با بیان اینکه در دومین دوره از مسابقات آی مت که در مالزی برگزار شد، 16 کودک از استان بوشهر شرکت داشتند، اظهار داشت: حاصل تلاش آنها کسب 6 مقام اول و دوم در رده سنی زیر 5 و 6 سال، و 10 رتبه سوم در رده سنی زیر 5 سال، 6 سال و 7 سال و بالاتر است.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر پنج سال آیسا صالحی و فاطمه صدیق از شهر برازجان مقام اول به دست آوردند، شایان خسروی از برازجان و آدرینا فرهنگی از بوشهر و مارینا قدرتیان از اهرم و النا کریمی از برازجان نیز موفق به کسب رتبه دوم شدند.

مدیر آی مت استان بوشهر با بیان اینکه 10 نفر از شرکت کنندگان استان بوشهر در مقاطع سنی مختلف به مقام سوم دست یافتند، افزود: از مجموع 600 شرکت کننده از 13 کشور دنیا 130 نفر از ایران موفق به کسب 35 نشان در مسابقات جهانی آی مت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم ایران با 35 نشان به عنوان تیم اول جهان معرفی و از بین شرکت کنندگان ایرانی، استان بوشهر با بیشترین نشان کسب شده در صدر تیم‌های شرکت کننده قرار گرفت.

زارع یادآور شد: در زمان حاضر سه هزار کودک در استان بوشهر زیر پوشش برنامه های آموزشی آی مت قرار دارند.

آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت ( من ریاضی را دوست دارم) روشی نوین است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کامل کاربردی و جذاب از طریق قصه، بازی و سرگرمی به کودکان یاد داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات