نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از ۳۰۰ خانواده شهید، ایثارگر و آزاده شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل و آزادگان آن دوران با هیچ تلاشی نمی تواند جبران شود، گفت: این انسان های بزرگ با روحیه جهادی و خدمت بی منت فداکارانه در برابر متجاوزان ایستادند.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۳۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمد آل هاشم افزود: فرزندان پاکباخته در برابر رژیم بعث عراق و صدام متجاوز که با هدف براندازی نظام ، تجزیه خاک کشور و تسلط بر نفت منطقه به مرزها غربی نزدیک شده بود؛ ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه برای تجلیل از مقام والای ایثار و فداکاری آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد، اظهارداشت: رسیدگی به امورات و مشکلات آزادگان ایثارگر و جانباز وظیفه همه دستگاه های ذی ربط در تمام ایام سال است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اقشار مختلف که فرمودند؛ «نه جنگ خواهد و نه ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد؛  اظهارداشت: دیگر دشمن توان حمله نظامی به خاک ما را ندارد اما با عملیات روانی گسترده و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم در تنگنا قرار دهد.
اماام جمعه تبریز با تاکید براینکه مردم هوشیار و بصیر ایران دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: ملت ما با تکیه بر خون شهدا و جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و آزادگان در برابر زیاده خواهی ایستاده است.

ارسال نظرات