موسی زاهدی
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان:
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت : در شهرستان میناب ۵۰۰ کلاس درس غیر استاندارد وجود دارد که نیازمند استاندارد سازی دارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۴۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان،نوید احمدی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه مهر نوین در روستای «کمبیل» بخش بندزرک میناب با اعلام گزارشی از وضعیت مدارس تخریبی در استان هرمزگان گفت: همانطور که قبلا هم در گزارشها اعلام شده است تعدادی از مدارس استان و شهرستان میناب جزء مدارس تخریبی و غیر استاندارد قرار دارند که از این آمار در استان هرمزگان حدود ۹۰۰ مدرسه با ۴۰۲۵ کلاس درس است که با این وجود می توان اعلام کرد یک سوم مدارس استان هرمزگان غیر قابل استاندارد هستند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در شهرستان میناب ۹۹ مدرسه غیر استاندارد وجود دارد که این آمار در سال گذشته حدود ۱۲۶ مدرسه بود که با همت خیرین واعتبارات داده شده این تعداد به ۹۹ مدرسه کاهش یافته اما با این وجود این آمار از مدارس تخریبی بازهم برای شهرستان میناب زیاد است.

وی با بیان اینکه در شهرستان میناب حدود ۵۰۰ کلاس درسی غیر استاندارد وجود دارد گفت: میناب بعد از شهرستان بندرعباس که داری ۱۶ پروژه است در در مقام دوم قرار داردکه میتوان گفت در شهرستان میناب ۱۳ پروژه را از مجموع ۵۸ پروژه استان را در اختیار دارد.

احمدی خاطر نشان ساخت: شهرستان میناب در این پروژه ها از نظر کلاس های درسی با در اختیار داشتن ۹۰ کلاس رسمی در مقام اول استان قرار دارد که عمده این پروژه ها در مناطق روستایی احداث شده که همانند سایر پروژه های که در اختیار مردم قرار گرفته اند آنها هم در ابتدای مهرماه در اختیار فرهنگیان و مردم قرار خواهند گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ضمن تقدیر از همه مسئولان و خیرانی که نقش به سزایی در ساخت این پروژه ها داشته اند گفت: این پروژه ها با ایفای نقش همه مسئولان و مردم به نتیجه رسیده است که با مشارکت بانک اقتصاد نوین و با حضور مسئولان ان به مردم روستای کمبیل هدیه داده می شود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات