مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت این ناحیه گفت: غدیرخم بزرگترین رویداد و رسالت مهم پیامبر(ص) بود که اگر مردم آن زمان پی به عظمت این واقعه مهم می بردند و تحریف نمی کردند واقعه عاشورا رخ نمی داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: طبق سفارش نبی مکرم اسلام باید این واقعه را نسل به نسل تا روز قیامت منتقل کنیم.

 وی ادامه داد: با درک کامل غدیر نخواهیم گذاشت کربلاهای دیگری رخ دهد و با حمایت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه آماده کامل هستیم تا در راه انقلاب و اهداف مقدس آن تا آخرین قطره خون بجنگیم و اجازه نخواهیم داد غاصبان غدیر یکبار دیگر عرض اندام کنند چراکه پیام غدیر را با جان و دل درک کرده ایم.

دبیر اجرایی غدیر سپاه امامت تبریز در ادامه ضمن تشریح برنامه های ستاد غدیر سپاه امامت تبریز برپایی ایستگاه های صلواتی در حوزه های تابعه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و سادات حوزه استحفاظی، برگزاری پیاده روی کارکنان، برگزاری ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان و همچنین توزیع بسته های حمایتی به اقشار آسیب پذیر را از برنامه های این ستاد در دهه امامت و ولایت برشمرد.

ارسال نظرات