حجت الاسلام کاظم زنگنه، گفت: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و هیچ مؤمن و انسان عاقلی شیطان را به دوستی برنمی گزیند.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین زنگنه، در هشتمین جشنواره مالک اشتر و معرفی رده ها و سازمان های موفق تر  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت ایام ذی الحجه، پیام تقدیر فرمانده کل سپاه از همه دست اندرکاران جشنواره مالک اشتر و تبریک به به رده ها و سازمان برتر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام را ابلاغ کرد.

مدیر فرهنگ خانواده فرماندهی کل سپاه در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه علم در دین مبین اسلام، اظهار کرد: قسمتی از آیه ی 9 سوره ی زمر "هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ"، بر این نکته تأکید دارد که عالمان با غیرعالمان مساوی نیستند و به تعبیر مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، علم سلطان است؛ یعنی کسی که علم پیدا کند، برتر است و او سیطره دارد.

وی، ادامه داد: از نظر اسلام هیچیزی نمی تواند مانع علم آموزی انسان شود. همانگونه که روایت داریم «اطلبوا العلم ولو بالصین» و یا اینکه روایت شده است؛ «اطلبوا العلم من المهد الى اللحد».

زنگنه، با اشاره به روایات مختلف پیرامون ارزش علم در اسلام، گفت: یکی از اصول ضروری و اصلی برای مدیران موفق، عالم بودن، آگاه بودن و اِشراف داشتن بر زیرمجموعه مدیریتی است، که این نکته در نیروهای مسلح و سازمان های حساس، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

مدیر فرهنگ خانواده فرماندهی کل سپاه با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت اِشراف فرماندهان نیروهای مسلح، گفت: اِشراف فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح از مطالبات فرمانده معظم کل قواست.

وی، در ادامه به خنثی سازی توطئه های مختلف دشمنان انقلاب  اسلامی طی 40سال گذشته پرداخت و  با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی 28مرداد، افزود: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و هیچ مؤمن و انسان عاقلی شیطان را به دوستی برنمی گزیند.

زنگنه، جنایات دولتمردان آمریکایی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی را در سالیان متمادی یادآور شد و تصریح کرد: پیروزی ما در فتنه های مختلف و جنگ 8ساله مرهون حضور ملت مؤمن ایران در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی تحت زعامت معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری  است.

مدیر فرهنگ خانواده فرماندهی کل سپاه، به تاریخچه ای تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی اشاره کرد و گفت: امروز همه ما باید افسران میدان جنگ نرم باشیم و با بصیرت افزایی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را افشا و خنثی سازیم.

وی، القاء ناامیدی و یأس در جامعه را یکی از اهداف و توطئه های طراحی شده دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در خیال و توهم خام خود به سر می برند و نمی دانند که در عاَم تشیع ناامیدی و یأس راهی ندارد.

این کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی تأکید کرد: نور امید در دل شیعه از بین نمی رود، چون مهدی زهرا (عج) و بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) را دارد.

وی، با اشاره به شکست دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ های سیاسی و نظامی ، اظهار کرد: ان شاءالله با اتحاد مردم و مسئولان و توجه به ظرفیت های درونی کشور، در تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی نیز بر دشمن پیروز خواهیم شد.

گفتنی است: هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه و پنجمین جشنواره مالک اشتر بسیج در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و در پایان این مراسم با اهدای لوح از رده ها و سازمان های موفق تر سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

ارسال نظرات