عيسي آبادي گفت:خانه هلال احمر در روستای امامزاده عباس بخش میلاجرد باتوجه به پراکندگی روستاها و دور از دست رس بودنشان در هنگام وقوع حوادث و بحرانها افتتاح خواهدشد تا که جمعیت هلال احمردرزمان حوادث بتواند خدمات به هنگام تری به مردم منطقه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ معاون عمرانی فرمانداری کمیجان در آیین افتتاح خانه هلال احمر وبحران بخش میلاجرد در دهستان امام زاده عباس گفت: هلال احمر زمانی موفق است که بتواند ماموریت های خود را برای مردم تبیین کند و این مهم تنها با آموزش امکان پذیر است.

عیسی آبادی افزود:نهادینه شدن آموزش های پیشگیرانه جمعیت هلال احمر برای آمادگی مردم در مقابله با بلایای طبیعی ضروری است و باید آموزش ها از مدارس شروع شود. 

وی به زلزله اخیر کرمانشاه اشاره داشت و گفت: این اتفاق همه ما را ناراحت و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد. هلال‌احمر به‌عنوان یک دستگاه مردمی نیازهای مردم را بهتر می‌شناسد و هماهنطور که می‌دانید امدادگران کارمندان دولت نیستند و حتی بسیاری از آنها بدون دریافت اجر و یا مزدی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی اظهار کرد: بهترین راهکار مقابله با حوادث طبیعی و کاهش خسارت های آن، آمادگی مردم است و در این راستا خانه های هلال با اتکا به امکانات جمعیت هلال احمر توسعه می یابد.

وی در پیان خاطرنشان کرد:هلال احمر دستگاهی است که وظیفه اصلی آن کمک‌رسانی به مردم محروم و آسیب‌دیده است. ما وظیفه داریم دست مردم را در بحران‌ها، حوادث و سوانح بگیریم و برای خدمت‌رسانی به آنها در صحنه حضور یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات