سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)؛
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل در سطح ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یک فرصت بسیار ارزشمند برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس است و تلاش بر این است که این نمایشگاه در سطح ملی برگزار شود.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است گفت: تمام تلاش و هدف ما این است که از راه و هدف شهدای والامقام کشورمان نگهداری کنیم و در راستای اعتلای آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام‌های استوار و هدفمند برداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم در این ز مینه در تقویت نیروهای بسیجی پیشگام عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عبدی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر این است که برنامه‌ها ما در شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار شود که این مسئله در حفظ اعتلای آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: تلاش برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و علمی در کانون‌های فرهنگی و هنری بسیار حائز اهمیت است که باید تلاش کنیم تا در انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدامات مناسبی انجام دهیم.

علی نواداد بیان کرد: مداحان و روحانیون برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی شبانه‌روز در تلاش هستند که با توجه به تقارن این ایام با همدیگر باید نسبت به اجرای برنامه‌های عزاداری نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظرات