حجت الاسلام فاطمی در مراسم عزاداری شهادت امام باقر(ع) در دفتر امام جمعه شهرکرد گفت: برپایی انقلاب اسلامی، در راستای ساختن جامعه ای ترازو گونه بوده و هست.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۱۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(علیه السلام)، با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، صبح امروز 28 مردادماه در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) که با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت این امام هُمام، گفت: علما و فضلا به خوبی می دانند که بیشترین منابع فقهی و علمی اسلام به امام صادق(علیه السلام) و امام باقر(علیه السلام) تعلق دارد.

وی با اشاره به داستانی در باب علم اندوزی، جامعه را به رعایت عدالت و حق و ترازو بودن توصیه کرد و افزود: هرچند در زمان ظهور امام زمانمان(عج) فساد عالم را می گیرد؛ اما عده قابل توجهی از جامعه نیز باید مانند ترازو حق گرا بشوند.

حجت الاسلام فاطمی اظهار کرد: برپایی انقلاب اسلامی، زحمات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا و ایثارگران و مردم مومن امت اسلامی همه در راستای ساختن جامعه ای ترازو گونه بوده و هست.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد اضافه کرد: تلاش های انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حق و عدالت، تبلیغ ارزش ها، دین و تشیع در مقابل مشکلات و مسائل کنونی غیرقابل مقایسه است.

وی با بیان اینکه نگرانی های امروز جامعه و مردم به دلیل  گرفتاری برخی از افراد در هوا و هوس است، عنوان کرد: شیطان به وسیله هوا و هوس بسیار تلاش می کند تا انسان را گمراه کند، لذا هرچند این مشکلات و مسائل نباید در کشور وجود داشته باشد؛ اما در حالی نیز با توجه به رخنه شیطان در برخی از افراد طبیعی است.

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه مردم، مسئولین و خانواده ها باید در مسیر ترازو شدن گام بر دارند، خاطرنشان کرد: خانواده ها باید فرزندانی تربیت کنند که حق دیگران را حق خود بدانند و آن را رعایت کنند.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با اشاره به گسترش برخی هنجارشکنی ها از جمله پوشش نامناسب برخی از افراد در جامعه، اظهار کرد: اکنون مبارزه بی امانی بین این حرمت شکنان و مومنین شروع شده است، که لازم است همه مومنان با حضور جدی در صحنه و تبلیغات موثر با تبلیغات سوء هنجارشکنان جامعه مبارزه کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم حجت الاسلام مرادی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

ارسال نظرات