بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما به نمایندگی از همه اساتید بسیجی، در پیامی درگذشت استاد عزت الله انتظامی ، هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان و استاد سید ضیاءالدین دری ، کارگردان کاردان ، بصیر و دلسوز را تسلیت گفت .
کد خبر: ۹۰۴۸۲۵۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

پیام تسلیت درگذشت دو هنرمند بزرگ کشور در عرصه سینما و تئاتر

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جامعه هنری دو هنرمند بزرگ را از دست داد، استاد عزت الله انتظامی هنرمند محبوب،صاحب سبک و پرتلاش که سال‌ها عزتمندانه و هنرمندانه برای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم نقش آفرینی کرد و با به یادگار گذاشتن نقش‌هایی ماندگار، آموزگاری جاودان و با اخلاق برای نسل جوان بود و استاد سید ضیاالدین دری، کارگردانی کاردان، بصیرو دلسوز و صاحب آثار ماندگاری همچون مجموعه کلاه پهلوی.


بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما به نمایندگی از همه اساتید بسیجی همچون ملت هنر دوست و متعهد ایران اسلامی به سوگ این عزیزان می نشیند و درگذشت این هنرمندان توانا و پیشکسوت کشورمان را که در عرصه سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی، نقشی ممتاز در اعتلای هنر ایران عزیز ایفا کرده اند را به خانواده های محترم آن‌ها، جامعه فرهنگی و هنری کشور، و همه علاقمندان به هنر تسلیت می‌گوید و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارد. یاد و نامشان همواره بر تارک هنر و قلب‌های ما و دوستدارانشان خواهد درخشید.

بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما

ارسال نظرات