مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: عقب‌نشینی و سازش با استکبار جز صدمه برای ملت‌ها و به خصوص ملت ایران نتیجه دیگری نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش  سرویس  بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)، خبرگزاری بسیج،   سرهنگ محمد ملایی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی بر ضرورت تداوم جریان و حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: بعد از جریان شکست برجام و بد عهدی دولت آمریکا ، مشکل بزرگ ما امروز در برخی از نیروهای لیبرال داخل است که دوباره دم از سازش و برجام‌های 1 و 2 به میان می‌آورند.

وی با بیان اینکه برجام های 1 و 2 به نفع ملت ایران نیست، گفت: سه کشور اروپایی نیز همچون آمریکا قابل اعتماد نیستند و دولتمردان نباید به این کشورها اعتماد داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با تاکید بر اینکه امام خامنه ای(مد ظله العالی) در موضوع سازش و نفوذ بیانات و رهنمودهای فراوانی داشتند، گفت: عقب‌نشینی و سازش با استکبار جز صدمه برای ملت‌ها و به خصوص ملت ایران نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جریان فشار و دشمنی آمریکا بر ملت‌ها و به خصوص ایران از زمان کوتادی 28 مرداد هر ساله قبل و بعد از انقلاب قابل مشاهده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها نشان دادند که هرگاه ملت‌ها در مقابل آنها کوتاه آمدند پیشروی کرده و ضربات جبران ناپذیری را به کشور وارد کردند.

ملایی با ابراز تاسف از اینکه امروز موضوع سازش در فضای سیاسی جامعه تئوریزه می‌شود، افزود: بعضی از سیاسیون و حتی در دولت دم از سازش می‌زنند؛ ما مخالف سازش هستیم و اعتمادی به آمریکا نداریم و معتقدیم باید چهره آمریکا را برای مردم باز شناسایی کنیم که قابل سازش نیست و در این راستا روشنگری جامعه به خصوص جامعه نخبگان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به پیامد استمرار جریان استکبارستیزی پرداخت و عنوان کرد: مهم‌ترین پیامد این امر دست‌یابی به عزت نفس است؛ قبل از انقلاب کاپیتولاسیون علیه ما اجرا می‌شد اما امروز با پیروی از فرمایشات حضرت امام(ره) و اسلام ناب ملت ما به شخصیت رسیده و آن را به بدنه اجتماع دنیا تزریق می‌کند به طوری که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی تا دریای مدیترانه رفته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ استکبارستیزی در جامعه عنوان کرد: باید با حفظ روحیه استکبارستیزی و افزایش بصیرت در جامعه برای دست‌یابی به عزت نفس حرکت و احساس شخصیت کنیم، کما اینکه استکبارستیزی بقای عمر جامعه است.

وی توجه به داخل و تولید ملی و استفاده از ظرفیت‌های داخل را در راستای خودباوری و عزت نفس دانست و بیان کرد: هر اندازه که از خودباوری دور و وابسته به غرب باشیم بی شک ده‌ها برابر آن عقبگرد خواهیم کرد.

ملایی با بیان اینکه باید با بیان حقایق و بصیرت‌افزایی در جامعه مردم را به سمت صلاح و مسیر درست راهنمایی کرد، ادامه داد: مردم باید بدانند که استکبار خیر آنها را نمی‌خواهد و تنها در صدد ضربه زدن به نظام و دستیابی به اهداف شوم خود در تلاش است.

وی سرسپردگی، تغییر بافت فرهنگی، تغییر بافت و شخصیت اجتماعی، وجود جریانات فرهنگی و تربیتی در جامعه و تغییر بافت سیاسی را از پیامدهای عدم استمرار جریان استکبارستیزی در جامعه دانست و یادآور شد: اگر جریان استکبارستیزی در جامعه نهادینه نشود و روحیه استکبارستیزی به نسل‌های بعدی انتقال نیابد به طور قطع در آینده روزگار خوشی نخواهیم داشت.

ارسال نظرات