حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی سپاه دهگلان درکلاس طرح تفسیرنورمبین پرسنل ناحیه ضمن تاکیدبردشواری شناخت حق ازباطل درآخرالزمان گفت:ستیزحق وباطل سابقه‌ای به وسعت تاریخ دارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۹۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان، حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی سپاه دهگلان درکلاس طرح تفسیر نورمبین پرسنل ناحیه ضمن تاکید بردشواری شناخت حق ازباطل درآخرالزمان گفت:ستیزحق وباطل سابقه‌ای به وسعت تاریخ دارد.

وی درادامه افزود: همواره در طول تاریخ میان هدایت بشر به سوی خداوند و گمراهی او ستیزی میان جبهه حق و باطل وجود داشته و انسان همواره بر سر دو راهی حق و باطل قرار گرفته است.

در این میان خداوند با ارسال انبیا و اولیای الهی که اهل حق هستند بشر را به مسیر هدایت رهنمون کرده است. اما همان طور که این فرستادگان در مسیر بیداری انسان کوشیده‌اند، دشمنان و سپاه باطل نیز تمام تلاش خود را برای انحراف افراد از دین حق به کار گرفته‌اند.

منتشلو تاکیدکرد:سپاه کفر تلاش می‌کند با گسترش جهل و کج فهمی شرک، ظلم وستم و دنیا زدگی و با استفاده از امکانات هر زمان انسان‌ها را از هدف اصلی آفرینش دور کرده و در پرتگاه ضلالت قرار داده و بدین وسیله به مبارزه با دین حق بپردازدودر این راستا فرقه‌ها وگرایشات ضاله‌ای ایجاد شده‌اند که از جهل مردم و نیز از تمامی ابزار‌ها همانند تکنولوژی و رسانه‌های جهانی در جهت رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کنند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:امروز می‌دانیم که بالاترین طاغوت باطل و مکار با نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران سر ستیز دارد و اگر کسی این را نبیند کور و نابینا نیست بلکه کسی است که نمی‌خواهد ببیند و یا خود عامل اوست که نمی‌بیند آمریکا و انگلیس دشمن ایران و حتی کل جهان اسلام است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات