مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت : امروز دشمن فکر و ذهن جوانان را هدف گرفته و در این راه فضای مجازی بهترین روش برای تغییر عقاید و باورهای مردم این دیار می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۹۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدی در نشست گردان سایبری ناحیه امام سجاد (ع) که با حضور مسئول گردان سایبری سپاه استان البرز و اعضاء گردان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی اظهار داشت : دشمن امروز از جنگ سخت علیه کشور ایران ناامید و میداند در صورت چنین جنگی به طور قطع پیروزی آن نخواهد بود به همین دلیل به دنبال روش هایی دیگر برای ضربه زدن به کشور ما می باشد.

تخریب فکر و ذهن جوانان جامعه هدف دشمن جامعه اسلامی است

وی افزود: امروز دشمن فکر و ذهن جوانان را هدف گرفته و در این راه فضای مجازی بهترین روش برای تغییر عقاید و باورهای مردم این دیار می باشد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه خودباوری، ایمان و توکل به خداوند از مهمترین رموز موفقیت جوانان این سرزمین در جنگ  8 ساله دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر نیز اگر جوانان نسل فعلی به توانایی های خود باور داشته باشند به طور قطع در سایه ایمان و توکل هم خود پله های ترقی را طی نموده و هم باعث پیشرفت کشور ایران خواهند شد.

در ادامه این نشست مسئول گردان سایبری سپاه استان البرز با اشاره به اهداف راه اندازی گردان سایبری تاکید کرد: مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی به طور مداوم تاکید داشته اند که  می بایست در این عرصه از حالت انفعال خارج شد و اقدام به تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب کردکه سخنان ایشان تکلیف در عرصه فضای مجازی را روشن کرده وجای هیچ بهانه ای باقی نمی ماند.

وی گفت: باید به عرصه فضای مجازی نگاه سازنده و مفهومی داشت و با هدف و با تشکیلاتی منسجم وارد این عرصه شدکه به طور قطع در صورت وقوع چنین اتفاقی می توان در این عرصه تاثیر گذار بوده و به اهداف رسید.

همچنین در انتهای مراسم هر کدام از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در رابطه با برنامه های تعیین شده پرداختند.

 

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها