فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میر جاوه گفت: اردو‌های راهیان نور معروفی است که می‌توان در جهت پیشرفت و رشد جوانان در جامعه سرمایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

سرهنگ پاسدار علیرضا  زوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در گفتگو با خبرنگار بسیج در میرجاوه گفت: تعداد ۴۰ نفر از برادران بسیجی محلات میرجاوه در قالب یک کاروان به استعداد یک دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس به شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی از اردو‌های راهیان نور به عنوان معروفی که می‌توان در جهت پیشرفت و رشد جوانان در جامعه سرمایه گذاری کرد نام برد و افزود: راهیان نور به دلیل آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان و شهدا یک معروف است که با این حرکت فرهنگی زمینه برای ترویج و احیای معروفات افزایش و نهی از منکر در جامعه کاهش خواهد یافت.

زوری ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان شناخت دقیق و صحیح تری از معروفات و منکرات در جامعه داشته باشند و به سمت انجام معروفات سوق داده شوند منکرات در جامعه از بین خواهد رفت و به راحتی معروفات جایگزین منکرات خواهد شد و جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  میرجاوه بیان کرد: به همین منظور بسیجیان را جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام تا از نزدیک با حضور در المان‌های شهدا دورانی را که درک و لمس نکرده اند را درک و با ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان آشنا و راهشان را ادامه و در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب گام بردارند.
ارسال نظرات