رونمایی از کتاب «دانه‌های انار» در بروجرد

در محفل خاطره گویی آزادگان لرستان از کتاب «دانه‌های انار» با حضور مدیران استانی رونمایی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۳۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان محفل خاطره گویی آزادگان لرستان با حضور مدیران استانی و امام‌جمعه بروجرد و یک‌صد تن از آزادگان لرستانی به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این مراسم امام‌جمعه بروجرد ضمن تبریک این روز خجسته بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را نشانه‌ی تحقق وعده‌های الهی دانست.

معاون فرهنگی حوزه هنری لرستان دراین‌باره گفت: یکی از اهداف ما در حوزه هنری لرستان در سال ۹۷ توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان است و به همین منظور بخشی از برنامه‌های خود را در شهرستان‌های استان برگزار کرده‌ایم که خوشبختانه استقبال خوبی هم در پی داشته است.

 سپهوند محفل‌های روایت گری را بخش مهمی از هنر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز خوشبختانه هم راویان و هم مردم به‌خوبی با ادبیات دفاع مقدس آشنایی دارند و آثار ارزشمندی در این حوزه تولیدشده و یا در حال تولید است.

 «دانه‌های انار» نمونه‌ای است از آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس لرستان که به قلم حسین کرمی از آزادگان سرافراز شهرستان بروجرد نگارش یافته و در برنامه امروز رونمایی شد. بااین‌حال ادبیات دفاع مقدس استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت ایدئال قرار ندارد و باید تلاش کنیم ناگفته‌های دفاع مقدس استان لرستان با سرعت بیشتری نگارش یافته و انتشار یابد.

در ویژه‌برنامه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی محمد فریسات مهمان ویژه‌برنامه از استان خوزستان از دلاوری‌های هم‌بندی‌های لرستانی‌اش گفت و آزاده لرستانی حسین کرمی خاطراتی را از کتاب دانه‌های انار روایت کرد.

 در پایان برنامه ضمن تجلیل از آزادگان سرافراز لرستانی از کتاب «دانه‌های انار» با حضور مدیران استانی رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات