گروگان گیلانی در یاسوج آزاد شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: جوان حدودا ۳۵ ساله‌ای که ۲ روز پیش در بندر انزلی ربوده شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۴۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
سردار مهدی انصاری افزود:در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی استان گیلان و در زمینه اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان داشت: به سرعت یک تیم ویژه از زبده‌ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضر شدند و این جوان را آزاد کردند.
سردار انصاری خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، دو روز پیش، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربودند و به شهر یاسوج منتقل و حبس کردند.
رئیس پلیس استان اظهار داشت: در چند عملیات جداگانه و با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یکدستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.
سردار انصاری بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی به صورت صحیح و سالم آزاد شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.
ارسال نظرات