خبرهای داغ:

کشف انبار احتکار لوازم‌خانگی در یزد

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه الغدیر استان یزد در ادامه شناسایی و برخورد با متخلفین اقتصادی، موفق به کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی در این استان شدند.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۶۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه الغدیر استان یزد در ادامه برخورد با متخلفین اقتصادی یک انبار لوازم‌خانگی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان را در این استان کشف کردند.

انبار مذکور به دلیل عدم ثبت در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت مصداق احتکار شناخته‌شده و پلمپ شد.

در چند ماه گذشته کمبود لوازم‌خانگی در بازار و امتناع شرکت‌های تولید و توزیع از عرضه کالا به بازار موجب افزایش بی‌سابقه قیمت لوازم‌خانگی شده است که همین موضوع در موارد متعدد از سوی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم‌خانگی یزد مطرح‌شده است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته نیز در دو اقدام مهم موفق به کشف محموله‌های ۳۸۰۰ و ۱۵۰۰ تنی کالاهای احتکار شده در استان شده بودند. تداوم برخورد با متخلفین در استان یزد از عزم قاطع دستگاه‌های نظارتی و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برهم زنندگان نظم اقتصادی حکایت دارد.

مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را با شماره ۱۱۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با متخلفین و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار