پیام تبریک سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان:
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بمناسبت بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافرازکشورمان به میهن اسلامی ایران این رویداد تاریخی را که مایه عزت و غرور ملت وکشور بود به رهبر معظم انقلاب، همه آزادگان سرافراز و خانواده های آنان وملت شریف ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،متن پیام به این شرح است؛
۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرفراز به خاک ایران اسلامی است و این روز فرصتی برای مرور رشادت و از خودگذشتگی کسانی است که سال‌ها با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها در اردوگاه‌های رژیم بعثی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی افزودند و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهیدان مدافع حرم بودند که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آوردند.

در میان اسرا بودند پزشکان و پرستارانی که در آن روزهای سخت هم لحظه ای دست از طبابت برنداشته و با وجود نبود وسائل و آزاد و اذیت های رژیم بعث عراق، به رسالت خطیر خود پرداختند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندیم.

ارسال نظرات