حجت الاسلام شعبان زاده بیان داشت تلاش کنیم همواره تکلیف محور باشیم و هر روزمان با روزهای دیگر تفاوت داشته باشد که مبغون نشویم.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با شب شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مراسم سخنرانی ،مداحی ،عزاداری و قرائت زیارت عاشورا با حضور جمعی از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،ائمه جماعت مساجد ،بسیجیان و عاشقان به ولایت و امامت در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین شعبان زاده با استناد به کلام حضرت امام باقر  علیه السلام گفت خلیفت الله واسطه فیض خداوند هستند که همواره در تلاش اند تا خدمتی به بندگان خدا انجام دهند چون نگاه خداوند را همواره ناظر بر خود می دانند .
وی ابراز داشت هیچ فضیلتی بالاتر از جهاد نیست و بالاترین جهاد مبارزه با نفس است پس انسان باید خود خواهی خود را کنار بگذارد و خدا را محور زندگی خویش بداند .
استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد انسان باید همواره تلاش کند تا به خدا نزدیک شود و عبادت ها را به گونه ای انجام دهد که تکرار مکررات نباشند.
وی تاکید کرد در جهاد با نفس و رسیدن به خدا نباید از مجاهده خسته شویم با اراده قوی و پولادین توکل به خدا و توسل به ائمه را در راس امورات خویش قرار دهیم .
حجت الاسلام شعبان زاده بیان داشت تلاش کنیم همواره تکلیف محور باشیم و هر روزمان با روزهای دیگر تفاوت داشته باشد که مبغون نشویم .
وی تصریح نمود بندگی یک هویت و مقام هست که موقعیت پاره وقت محسوب نمی شود چون عبد و بندگی یک حس است انسان صاحب دارد که بدون اجازه حضرت حق کاری نکند

ارسال نظرات