مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و جمعی از معاونان و مدیران این مرکز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۴۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در این دیدار با تبیین شرایط حساس امروز جامعه ، تدبیر و وجدان کاری را مهمترین راهبرد برای برون رفت از مشکلات دانست.
امام جمعه زنجان افزود : رسانه ملی می تواند با در نظر گرفتن بیش از پیش منویات مقام معظم رهبری گامی موثر در جهت اصلاح رویه فعلی کشور بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود : تائیدات باری تعالی، تجربه مبارزاتی و بینش سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شده ایشان در هدایت سکان انقلاب اسلامی موفق باشند و این خار چشمی برای دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر باید برای ایجاد وحدت ، امید و آرامش در جامعه تلاش کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این دیدار با تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر گفت : در رسانه ملی به دور از جناح بندی های سیاسی عمل می شود و سربازی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار همه کارکنان صدا و سیما است.
آقای لطیفی افزود : معتقدیم رسانه باید محور وحدت بخشی و دوستی آفرینی در جامعه باشد.
وی سپس به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت : صداوسیمای استان در حوزه های مختلف تولیدی برنامه ریزی های مدونی را برای این موضوع مهم انجام داده است .

 

ارسال نظرات