خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فجر فارس در جشنواره استانی مالک اشتر:
فرمانده سپاه فجر فارس در جشنواره استانی مالک اشتر گفت: بصیرت و اخلاص به عمل از شاخص‌های مهم مومن صادق می‌باشد و پاسداران باید این دو ویژگی را در فعالیت‌های خود به کار گیرند.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس با حضور موفق ترین رده های بسیج و سپاه، فرماندهان  و معاونت ها در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

در ابتدای مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه فج استان فارس ضمن خیرقدم به سردار تشکری دبیر اشراف ستاد کل نیروی مسلح، سردار قادری دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه، سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان، سردار مهدیان فر کارشناس حوزه اشراف بسیج در ستاد کل، دادستان کل نظامی استان و فرماندهان، پاسداران اظهار داشت: بصیرت و اخلاص به عمل از شاخص های مهم مومن صادق می باشد و پاسداران باید این دو ویژگی را در فعالیت های خود به کار گیرند.

وی تصریح کرد: امروز که در مواجه تهدید دشمنان از جمله جنگ نرم و جنگ اقتصادی قرار داریم اگر آحاد مردم بویژه پاسداران وظیفه خودشان در حوزه تقابل دشمن به خوبی ایفا کنند در زمره مومن صادق هستند.

غیاثی ضمن تأکید بر اینکه در شرایط امروز آمادگی های ما در سایه اشراف موفق و واقعی است تصریح کرد: اشراف یک اقدام راهبردی است که می تواند در تصمیم سازی فرماندهان و مدیران کمک کند و فلسفه آن این است که فرمانده و مدیر از اتفاق درون مجموعه آگاهی پیدا کند که منجر به تحرک بخشی هدفمند شود.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، تنوع رده و ماموریت در سپاه فجر استان فارس با دیگر استان ها تفاوت داشته که شاهد موفقیت های بسیار زیاد رده های سپاه استان بوده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها