خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افتتاح شد؛
نمایشگاه «راه‌های میان‌بر» به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۶۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، افتتاحیه نمایشگاه «راه‌های میان‌بر» ویژه ارائه فعالیت‌های مسجدی و فرهنگی مساجد برتر كشور عصر دیروز، ۲۷ مردادماه در مسجد تاریخی مشیرالملك شیراز برگزار شد.

جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه كه به‌مناسبت روز جهانی مسجد برپا شده است، ترویج گفتمان مسجدمحوری، احیای كاركردهای مسجد طراز اسلامی و توجه دادن مسئولان و مردم به مركز فعالیت‌های مردمی یعنی مسجد است.

وی افزود:‌ در این نمایشگاه از مساجد فعال و برتر كشور و همچنین مراكز تولید محتوای مسجدی برتر دعوت شده كه برنامه اجرا كنند و رمز و راز موفقیت‌های خود را اعلام كنند.

دوستدار با بیان اینكه از مساجد شیراز و فارس جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است، گفت: در این نمایشگاه مساجدی نظیری مسجد صنعتگران مشهد، مسجد مشیریه تهران، مسجد طلایه‌داران ظهور اهواز، مسجد امام حسین(ع) جهرم و مراكز تولید محتوای مسجدی مثل مسجد نما، بام مخفف باشگاه ایده‌پردازان مسجدی، مسجد تی وی و غیره آثار و فعالیت‌های خود را ارائه و معرفی می‌كنند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: ما این مراكز و مساجد را به عنوان مساجد موفق و الگو دعوت كرده‌ایم تا ایده‌های موفق و برتر خود نظیر مدرسه در مسجد، دولت محله و غیره را به مساجد استان فارس و شیراز نیز معرفی كنند.

وی با تصریح اینكه در حاشیه این نمایشگاه كارگاه‌هایی نظیر برپا می‌شود، گفت: كارگاه خلاقیت مسجد، اداره خلاق مسجد و همچنین كارگاه مسجد و رسانه با سخنرانی محمدصادق كوشكی از جمله كارگاه‌های تخصصی است كه در حاشیه این نمایشگاه در مسجد تاریخی مشیرالملك شیراز برپا می‌شوند.

دوستدار با بیان اینكه بازدید اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه آزاد است، گفت:‌ علاقه‌مندان از روز شنبه، ۲۷ مرداد تا روز دوشنبه، ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می‌توانند از نمایشگاه بازدید كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها