خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: آزادگان همانند مجاهدان فی سبیل الله هستند که با تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ حمیدرضا گرامی  به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در مراسم تجلیل از آزادگان در شهر داریون شیراز با بیان اینکه آزادگان مصداق تمام اعیار ایثارگری و از خودگذشتکی هستند، گفت: بسیاری از آزادگان در قامت جانبازی نیز هستند که در شرایط بسیار سخت و غیر قابل تصور اسارت را تجربه کرده و همانند مجاهدان فی سبیل الله در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس اظهار داشت: باید قدر، شان و منزلت آزادگان را حفظ کرد و آنها را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده تشویق و پشتیبانی کرد.

گرامی در ادامه بیان داشت: دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی است که باید همه مسئولین و متولیان در راستای خنثی سازی این توطئه دشمن برنامه داشته باشند و فعالان فرهنگی جامعه را که در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله می کنند حمایت شوند.

وی افزود: تجلیل از آزادگان یک وظیفه برای همه است خاطرات و از خودگذشتگی‌های این یادگاران دوران دفاع مقدس پاسداشت شود و آنها نیز بدانند که کار ارزشمند آنها در دفاع از میهن از یادها نرفته است.

مراسم تجلیل از آزادگان در مصلای نماز جمعه داریون و با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها