خبرگزاری بسیج: فرمانده و پاسداران سپاه ورامین به مناسبت سالروز ورود آزادگان با آزادگان دفاع مقدس این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

فرمانده و پاسداران سپاه ورامین به مناسبت سالروز ورود آزادگان با آزادگان دفاع مقدس این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سرگرد سعید تاجیک با همراهی تعدادی از پاسداران سپاه ورامین طی مراسمی که در حسینه سپاه ورامین برگزارشد، به مناسبت سالروز ورود آزادگان پر افتخار سال های دفاع مقدس به میهن با آزادگان سرافراز دفاع مقدس این شهر دیدار کردند.

تاجیک اظهار داشت: آزادگان سرفراز بعد از عمری اسارت و صبر و تحمل بر ناملایمات اسارت و در چنین روزی قدم در خاک میهن نهادند و مایه افتخار میهن شدند و یکی از کارهائی که در تمامی جنگ ها صورت می گیرد، کارهای فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه در زمان جنک دشمن، اسرا را استحاله فرهنگی می کردند گفت: اما در بازگشت اسرا، شاهد بودیم که نه تنها دشمن نتوانسته بود ارزش های آنان را بگیرد بلکه بالاتفاق تمامی آزادگان از هر جهت قوی تر برگشتند و آزادگان ما در دل دشمن هم توانستند از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

فرمانده سپاه ورامین سربلندی و آزادی میهن اسلامی را مرهون تلاش و رشادت‌های آزادگان سرافزار دانست و گفت: مقاومت و ایثار آزادگان سرافراز در دوران اسارت هنوز نزد همه نمایان است و آزادگان ایران اسلامی، باعث افتخار، عزت و سربلندی این سرزمین هستند و آنها نسلی آگاه، ولایت‌مدار، عاشق و ایثار به حساب می‌آیند که با از خودگذشتگی و ایثار سال‌ها رنج و سختی را برای سربلندی و عزت این مرزوبوم به جان خریدند.

گفتنی است که طی این مراسم هر یک از آزادگان به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداختند و در پایان از آزادگان سرافراز با لوح تقدیر تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات