خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردمی موفق نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردمی موفق نیز از نقش موثری در ارتقاء هر چه بیشتر امنیت اجتماعی شهرستان برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۱۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردمی موفق نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: با تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی، شهرستان اسدآباد خوشبختانه از امنیت خوب و قابل‌قبولی برخوردار بوده و رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی حاکی از این امر مهم است. 

وی اضافه کرد: در چند جلسه اول کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی لازم است جنبه‌هایی را که برای این کارگروه مصادیق دارد، احصاء و با کمک اساتید و کارشناسان در راستای این مصادیق راهکار ارائه داده و پس از مطرح شدن در شورای تأمین به مرحله اجرا گذاشته شود و با این اقدام ضمن حل مشکلات نسبت به ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بکوشیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردمی موفق نیز از نقش موثری در ارتقاء هر چه بیشتر امنیت اجتماعی شهرستان برخوردار است.

وی عنوان کرد: در ذیل شورای فرهنگی اجتماعی شهرستان کارگروه توانمندسازی محلات تشکیل شده که تاکنون این کارگروه در چهار محله برنامه‌های توانمندسازی خود را اجرا کرده و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز یکی از موضوعات در حال اجرا توسط این کارگروه است.

حمیدوند افزود: دستگاه‌ها و اداراتی که بخواهند در سطح محلات کار و یا اقدام و برنامه‌ای را اجرا کنند می‌توانند در قالب طرح توانمندسازی محلات وارد شوند چرا که این امر بازتاب و بازخورد بیشتری در امر ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات