مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز به کار نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر به منظور انجام فعالیتهای در نظر گرفته شده و برگزاری با شکوه جشن های دهه امامت و ولایت در 19 شهرستان استان سیستان و بلوچستان شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۶۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در گردهمایی مدیران و خیرین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: موفقیت‌های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف و شرایط حساس کنونی، حساسیت و اهمیت برنامه‌های دهه مبارک امامت و ولایت در سال جاری را مضاعف کرده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بیان کرد: آماده سازی فضای رسانه‌ای استان برای پوشش مناسب برنامه‌های غدیری، تقویت و جهت دهی به فعالیت نهاد‌های مردمی و تشکل‌های مذهبی به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت از جمله اولویت‌های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به حول و قوه الهی برنامه‌های عید غدیر امسال که در ۱۰ مسجد شهرستان زاهدان و مساجد شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود باید از درخشندگی، اثربخشی و کمیت و کیفیت فوق العاده و در شان این ایام برخوردار باشد.

بزمانی اظهار داشت: با تلاش‌های جدی، هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که از تیرماه در استان شروع شده است مردم شاهد برنامه‌های متنوع و موفقیت آمیز این ایام خواهند بود.

وی بر تشریح محتوایی خطبه غدیر توسط سخنرانان در جشن‌های این دهه تاکید و ادامه داد: برنامه ریزی‌های انجام شده در سالجاری حاکی از آنست که مراسم دهه امامت و ولایت از گستردگی بیشتری در سطح استان برخوردار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ستاد‌های غدیر در تمامی ۱۹ شهرستان فعال شده و اوج برنامه‌های مورد نظر در روز‌های پایانی دهه یادشده اجرا خواهد شد.

بزمانی افزود: امام علی(ع) تنها متعلق به مذهب تشیع نیست همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حضرت علی(ع) متعلق به امت اسلامی و سرمایه بزرگ معنوی برای بشریت هستند.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به بافت مذهبی و قومی استان باید از این سرمایه معنوی به منظور حفظ و تقویت وحدت اسلامی بیشترین بهره برداری انجام شود.

وی تصریح کرد: برداشت شیعیان از غدیر خم؛ سرپرستی و زعامت است و برداشت اهلسنت از این واقعه مهم تاریخ اسلام؛ دوستی و محبت رسول مکرم اسلام(ص) به حضرت علی(ع) است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار