مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام مطرح کرد؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر با محوریت چهل سالگی انقلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۷۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید "صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال از 20 تا 27 شهریور ماه به مدت یک هفته در استان ایلام برگزار می شود.

وی ادامه داد:برای این هفته برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده و لازم است تا دستگاههای مختلف استان برای بزرگداشت هفته امر به معروف همکاری و هماهنگی با ستاد احیا به عمل آورند.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برگزاری نشست های مختلف،برنامه های متنوع فرهنگی و نیز فضاسازی تبلیغی و همایش های مرتبط با هفته مذکور را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز قرار داریم لذا می طلبد ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش در جامعه و میان مردم ترویج یابد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: همچنین در آستانه ماه محرم قرار داریم و باید برنامه های متناسب با این ماه به خصوص مبارزه با آسیب های ناشی از مراسم های عزاداری در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امر به معروف، بر پا داشتن نماز است،نباید مستحبات را فدای واجب کرد و در امر برگزاری برنامه های عزاداری باید به امر برپا داشتن نماز اهمیت داده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام همچنین گفت: نکته دیگر این است که هیئت های مذهبی با تشکیل شورای های امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل تیم های تذکر لسانی که امسال هم شعارش تذکر لسانی و انتقاد پذیری است، در جهت بهتر برگزار شدن مراسمات و اصلاح جامعه تذکرلسانی را جدی بگیرند.
در ادامه این جلسه اعضا نظرات خود را در خصوص چگونگی بزرگداشت هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردند.

 

 

ارسال نظرات