خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد:

ارتقای بینش فرهنگی مددجویان حرکت راهبردی کمیته امداد است

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یک روزه به استان قزوین با مسئولان فرهنگی ادارت اجرایی، ائمه جماعات و مدیرکل کمیته امداد استان قزوین دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۰۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

 
به گزارش خبرگزاریبسج در قزوین؛ حجت الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد ضمن تقدیر از فعالیت‌های کارکنان حوزه فرهنگی ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت، توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای خانواده‌ها و پشتیبانی از طرح‌های اجتماعی در این زمینه را از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار کمیته امداد دانست و بیان کرد: ارتقای بینش فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یک سیاست جدی و حرکت راهبردی برای توانمندسازی محرومان در عرصه‌های مختلف است.
 
وی ادامه داد: با توجه به هجمه سنگین و جنگ فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت برنامه‌های فرهنگی بیش از گذشته ضروری به نظر می‌رسد.
معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت در سال جاری گسترش و تقویت خانه‌های قرآنی در سطح کشور است که این مهم در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
 
وی عنوان کرد: برای دستیابی به هدف مذکور باید با تلاش جدی در این زمینه گام برداریم و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌رسانی به محرومین با شتاب بیشتری حرکت کنیم.
 
حجت‌الاسلام احمدیان خطاب به امدادگران گفت: باید تمام وقت و با تکیه‌ بر خداوند متعال آماده خدمت رسانی بی منت به ولینعمتان باشیم، زیرا همین ماندگار و توشه راه ما خواهد شد.
 
 
 
در ابتدای این نشست، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف گفت: در حال حاضر سه هزار و 200 دانش آموز و 400 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.
 
مجید مؤمنی کار فرهنگی را اساس کار کمیته امداد امام (ره) خواند و بیان کرد: اگر مددجویان تحت حمایت از نظر فرهنگی غنی شوند از نظر اقتصادی و اجتماعی نیز وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد .
 
وی در خصوص اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت: در چهار ماهه نخست امسال 844 نفر از اردوهای تربیتی و هزار و 549 نفر از اردوهای زیارتی بهره مند شده‌اند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در همین مدت سه هزار و 321 نفر از برنامه‌های آموزش خانواده و هزار و 500 نفر از خدمات کانون فرهنگی بهره مند شده‌اند.
 
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها