خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با نزدیک شدن به ایام محرم و فرارسیدن شهادت سفیر امام حسین(ع) و روز عرفه، ثبت نام از متقاضیان راه اندازی موکب در سفر اربعین آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۵۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: صدور مجوز برای راه اندازی موکب های عزاداری در پیاده روی اربعین تنها در صورت ثبت نام ممکن خواهد بود.
وی افزود: عاشقان حسینی(ع) که به دنبال راه اندازی موکب در سفر اربعین هستند باید با مراجعه به سایت MOKEB.ORG ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری، مدارک را به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.
کبودوند با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که برای موکب های عزاداری مجوز صادر می شود، عنوان کرد: تنها موکب هایی از خدمات ستاد می توانند استفاده کنند که این مجوز را دریافت کرده باشند. 
وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و ثبت نام به موقع متقاضیان ، بتوانیم امسال برنامه ریزی بهتری را نسبت به سال گذشته برای ارائه خدمات به زائرین و موکب ها داشته باشیم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تاکید کرد: استان قزوین در سال گذشته بیشترین میزان رشد تعداد موکب ها را داشته و با 52 موکب، در میزان رشد رتبه نخست را کسب کرده است .
وی در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت استان و همچنین همراهی مردم و مسئولین، آمادگی لازم برای افزایش این تعداد از موکب‌ها وچود دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها