ختم قرآن به مناسبت شهادت امام باقر(ع) در شلمزار

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری ختم قرآن توسط هیئت یا فاطمه (سلام الله علیها) شهر شلمزار به مناسبت شهادت امام باقر(علیه السلام) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۸۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رضا کیانی، با اعلام این خبر افزود: مراسم ختم قرآن به مناسبت شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) و به همت هیئت مذهبی یافاطمه(سلام الله علیها)شلمزار درمسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد.

کیانی گفت: یکی از هیئت های مذهبی که هر ماهه برنامه های قرآنی هم اجرا می‌کند هیئت یافاطمه(سلام الله علیها) شلمزار است و در هر برنامه قرآنی با دعوت از سخنران علاوه بر قرائت قرآن در زمینه مسائل تفسیری، احکام و... شرکت کنندگان در برنامه به فیض می رسند.

حجت‌الاسلام زمانی بعنوان سخنران این محفل قرآنی نیز اظهار کرد: قرآن کریم به ‌عنوان معجزه پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم)، نعمتی از سوی خداوند متعال است که خواندن، استفاده کردن و حتی نگاه کردن به آن موجب پاداش و تقرب به درگاه ربوبی است. کتابی که تمسک به آن سفارش پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و تدبر در آیات و عمل به آن مایه نجات و هدایت انسان از گمراهی است و چه خوب است انسان در این ماه نزول قرآن از گسترده ترین سفره رحمت و پر نعمت ترین مائده لطف خدا با قرائت کلامش بهره ای ببرد.

وی با اشاره به سخن حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: تلاوت کننده و گوش فرا دهنده ی به قرآن، در پاداش مساوی هستند.

ارسال نظرات