معاونت تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان:
معاونت تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان گفت: دستگاههای تبليغي و رسانه‌ای مكلفند زمينه اجرای امر به معروف و نهي از منكر و افزایش سطح آگاهيهاي عمومي در جامعه را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۹۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

حجت الاسلام مهدی محبی، معاونت تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در عصر حاضر که دشمنان تلاش خود را برای هدف قرار دادن کانون خانواده بکار بسته اند لازم است تا به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری شود.

وی افزود: فاصله انداختن بین اعضای خانواده از طریق شبکه‌های مجازی، فیلم ها، تبلیغات و طراحی بازی‌های کامپیوتری ترفند دشمن برای متلاشی کردن کانون گرم خانواده است.

حجت الاسلام مهدی محبی تصریح کرد: هدایت اعضای خانواده و آشنا کردن آنان با تبعات و زیان‌های شبکه‌های ماهواره‌ای از طریق امر به معروف و نهی از منکر زمینه را برای مقابله با ترفند‌های دشمنان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها مهمترین ابزار برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر هستند، ادامه داد: هر فرد باید خودش عامل به معروف و نهی از منکر باشد و به ترویج معروفات در جامعه بپردازد همانطور که امام حسین(ع) برای احیاء این فریضه قیام کردند.

معاونت تهذیب و پژوهش حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به اجرای صحیح این فریضه بپردازیم باید به شناخت صحیحی از اثرات و برکات و همچنین فلسفه مطرح شدن این فریضه در جامعه دست یابیم.
ارسال نظرات