خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اگر خبر بصورت واقعی و دلسوزانه مطرح و پیگیری شود به نتیجه خواهد رسید مثل محرومیت و بیماری های پوستی که در روستای ذکری درمیان وجود داشت که پوشش خبری و پیگیری باعث شد برخی از مسئولین به این روستا توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۲۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگارن شهرستان درمیان اظهار داشت: رسالت خبرنگاری کار سختی است. امروز خبرنگاران یک حلقه واسطه بین مسئولین و مردم هستند و هماهنگی با مسئولین و پیگیری مطالبات مردم کار سختی است.

 وی اضافه کرد: امروز اصلی ترین خواسته از خبرنگاران انعکاس واقعیات است از یک طرف نباید سیاه نمایی بشود و مشکلات خیلی بزرگ تر از حد نشان داده شود و باعث ناامیدی مردم شود  و از طرفی نباید خبر سانسور بشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان ادامه داد:  اگر خبر بصورت واقعی و دلسوزانه مطرح و پیگیری شود به نتیجه خواهد رسید مثلا پوشش خبری محرومیت و بیماری های پوستی که در روستای ذکری درمیان وجود داشت که پوشش خبری و پیگیری  باعث شد  برخی از مسئولین به این روستا توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه خبری ما پویا، فعال و انقلابی باشد و واقعیات را منعکس کنند  مسئولین هم همراهی خواهند کرد مصیبت برای ما وقتی است که جامعه خبری ما وابسته بشوند و بخواهند اخباری خلاف واقع به مردم ارائه دهند.

 فاطمی نسب افزود:  اگر مردم و مسئولین  به درستی از واقعیات و اخبار  مطلع شوند و تحلیل داشته باشند  سرنوشت کشور درست رقم خواهد خورد و خیلی از مشکلات پیش نخواهد آمد. در انعکاس اخبار لازم است جامعه خبری،  اولویت ها و مشکلات مردم مد نظر داشته باشند تا مشکلات به درستی انعکاس و حل شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها