با تلاش بانوی ایرانی و به کمک گیاه مورینگا اولیفرا انجام شد ؛

کابوس غده‌های سرطانی به مرحله تولید رسید / دویست بیمار تاکنون درمان شده اند

بانوی گرمساری معتقد است که با قابلیت‌های که در گیاه مورینگا اولیفرا وجود دارد می‌توان زمینه از بین بردن غده‌های سرطانی را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۳۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  خبرگزاری علم و فناوری، درمان سرطان یکی از آرزوهای دیرینه بشر هست، با وجود پیشرفت‌های علمی هنوز به صورت جدی بشر نتوانسته اعلام کند که بیماری سرطان را به صورت کامل درمان می‌کند.
هزینه رایج برای درمان بیماری سرطان بسیار سنگین بوده و در بسیاری از مواقع اقدامات درمانی پاسخگو نبوده و بیمار و خانواده با وجود هزینه‌های بسیار بالا نتیجه مطلوب را دریافت نمی‌کنند.


هرازگاهی خبرهای مربوط به دست‌یابی محققان به داروی درمان انواع سرطان در رسانه منعکس می‌شود، اما به نظر می‌رسد که تا دستیابی کامل بشر به درمان قطعی سرطان راه‌های پرپیچ و خمی وجود دارد.
به صورت جسته و گریخته ادعاهای  اساتید طب سنتی هم به دلیل فقدان مستندات کافی نتوانست متولیان دارو غذا را بر اعلام قطعی انواع سرطان قانع کند.


گزارش پیش رو هم حاصل جدال و تجربیات یک بانوی ایرانی با بیماری‌های مرتبط با سرطان و دست و پنجه‌ای که با سندروم حاد کلیوی برای درمان پسرش نرم کرده و تجربیاتی که که در زمان پیگیری درمان فرزندش کسب کرده و در حین استفاده از داروی مورینگا اولیفرا بنا به اذعان خودش تعدادی زیادی از بیماران سرطانی را هم درمان کرده است.
اهمیت موضوع درمان بیماری سرطان و ادعاهای مطرح شده توسط یک بانوی که استاد دانشگاه آزاد گرمسار هست، به حدی جذب بود که با اجازه سردبیری برای انعکاس این موضوع از مازندران عازم گرمسار شدم.

حشره شناسی که درمانگر سرطان شد

خانم ژینوس رستگار استاد دانشگاه رشته حشره شناسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هست که مجموعه‌ای از داروهای طب سنتی را در یک پاساژی در گرمسار جمع آوری کرده و در کنار آن فروش لوازم آزمایشگاهی را هم در برنامه کاری خویش دارد.
خانم پرمشغله‌ای به نظر می‌رسد، با وجود بیماری فرزندش و تدریس در دانشگاه قرار مصاحبه را پذیرفت و پاسخگوی سئوالات خبرنگار علم و فناوری و یکی از همکاران رسانه‌ای شد.
از تدریس در دانشگاه آزاد واحد گرمسار در رشته حشره شناسی  در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد صبحت به میان آورد، آمادگی کامل برای انعکاس تجربیات خویش داشت و همین موضوع کار ما را راحت کرد،از نحوه ورودش به درمان طب سنتی صحبت به میان آورد و گفت: دائی و خاله‌ام به دلیل دیابت بالا از ناحیه چشم کور شده بودند ولی به دلیل مراقبت‌های دارویی از نوع گیاهی مادرم تا پایان عمرش قند کنترل شده پائین داشت به همین دلیل علاقمند شدم که در این حوزه فعالیت داشته باشم.


پس از مرگ مادر کودک دو ساله‌اش به بیماری کلیوی سندروم نفورتیک که ژنتیکی هم هست مبتلا شده و بنا به گفته خودش تلاش‌ها برای درمان از طریق شیمی درمان پاسخ نداده است.
 عوارض مصرف دارویی ابتلا به کبد چرب، بزرگ شدن دریچه قلب، خون ریزی معده را هم به بیماری فرزندش اضافه شده بود.
می‌گفت که برای مدرسه فرزندم به شدت مشکل داشتیم، پرسیدم که پروسه بیماری‌اش از دو سالگی تا 9 هفت سالگی ادامه داشت، افزود: اره ادامه داشت و همچنان هم ادامه دارد.
در هفت سالگی میزان سطح هوشیاری به صورت جدی‌تری کاهش پیدا کرده است و مدرسه رفتن در حد ماهی یک بار بوده است و میزان هوشیاری‌اش کاهش پیدا کرده بود.


به همین دلیل موضوع را از طریق طب سنتی پیگیری کردم و  با شناسایی مراکز درد و درمان که آموزش‌های لازم را دیده بودم، مراکز درمانی فرزندم را پیدا کرده و آنها را از طریق ماساژ درمانی فعال می‌کردم.
ماساژ درمانی، حجامت، بادکش گذاری انجام می‌شد و همه این موارد زمانی بود که بچه اجازه می‌داد که اقدامات درمانی بر رویش انجام شود تا 9 سالگی به دلیل پیگیری درمانی طب سنتی بهبودی نسبی پیدا کرده بود اما یک بار به شدت با کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی مواجه شده و پس از مراجعه به بیمارستان به آلبومین خونش به سطح دو کاهش پیدا کرده بود.
 مصرف کورتون و داروهای شیمایی از سرگرفته شد و مشکلات خاص عوارض آن برای فرزندم شروع شده بود تا مهرماه سال گذشته در سال 96 ادامه داشت که مقرر شده بود برای شیمی درمانی به تهران اعزام شود.


 این طور ادامه داد: در حین پروسه درمانی به صورت اتفاقی یکی از دانشجویان من داروی مورینگا اولیفرا را برای درمان فرزندم به من پیشنهاد داد و می‌گفت که در منطقه‌ای که زندگی می‌کند، بسیاری از بیماران سرطانی دم مرگ به وسیله مصرف این گیاه درمان می‌شوند.
با وجود اینکه اعلام کردم که بچه‌ام سرطان ندارد مصرف مورینگا اولیفرا را پیشنهاد داد و گفت: اشکال ندارد این گیاه مغزی است و برای درمان بسیاری از دردها مفید است، از نحوه مصرف و میزان اطلاعی نداشتم.

تجربه لحظه مرگ و زندگی فرزند

برای دریافت دارو سه روز زمان نیاز داشتم، بیماری فرزندم به اوج رسیده بود و پزشکان اعلام کردند که حتی با شیمی درمانی هم نتیجه مناسبی حاصل نمی‌شود و احتمال دارد که در حین شیمی درمانی فوت کند.
پس از سه روز بذر، برگ و روغن مورینگا اولیفرا به دست رسید، به دلیل عدم آشنایی با نحوه مصرف یک قاشق بزرگ از پودر این گیاه را داخل ماست ریخته و همزمان من و فرزندم با همدیگر مصرف می‌کردیم.
تا صبح من و بچه‌ام تب کردیم و عرق زرد از بدن ما بیرون می‌زد و طی این مدت حدود دو کیلو وزن کم کرده بود، ساعت پنج صبح با وجود اینکه سه هفته مشکل دفع ادار نزدیک 10 لیتر ادار کرد و پس از آن بهبودی نسبی فرزندم حاصل شد.
نکته جالب این جاست که پس از بهبودی نسبی فرزندم افرادی که در بخش بودند علت را جویا شدند که من هم مصرف این گیاه را پیشنهاد دادم و پس از ترخیص از بیمارستان افراد زیادی برای تهیه این گیاه درخواست داشتند و حتی برخی از آنها از اینکه فرزنداشان با مصرف این دارو سلامت خودشان را به دست آوردند از من تقدیر و تشکر می‌کردند.
به دلیل دریافت نتایج مناسبی که کودکان سرطانی دریافت کردند و پیام‌های که به من دادند ترغیب شدم که این دارو را بکارم و در حال تولید این محصول هستم.
 تحیقات رایگان در آمریکا

تحقیقات میدانی من در ارتباط با این دارو افزایش پیدا کرده است، نوع کپسولی این دارو که از آمریکا وارد کشور می‌شود و در بسته 90 تایی 850 هزار تومان است، این دارو در آمریکا با مجوز اف‌دی آمریکا تولید می‌شود، گیاه مورینگا اولیفرا  در آمریکا تولید نمی‌شود اما توسط تجار عرب از کشور خریداری و پس از بسته بندی و کپسوله شدن وارد کشور می‌شود.


به جهت اهمیت موضوع این سئوال را تکرار کردم وی در این دارو در آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: در آمریکا این دارو را می‌شناسند و به عنوان دارو سرطان و مغذی مورد استفاده قرار می‌دهند.
رستگار با اعلام اینکه این دارو به عنوان درمان سرطان، داروی لاغری، افزایش ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: میزان کلسیم این گیاه 15 برابر شیر و 17 برابر پرتغال ویتامین سی داشته و هر پزشک می‌داند  برای جذب کلسیم نیاز به ویتامین سی هست و جذب کلسیم به خاطر ویتامین سی در برگ وجود دارد بسیار عالی است، کسانی که پوکی استخوان داشته و سیستم ایمنی پائین دارند، 40 روز اول مصرف باعث اسید زدائی بدن شده  و بعد 40 روز هم بدن شروع به ترمیم می‌کند، برای هر بیمار دو 40 روز در نظر می‌گیریم که پس از مصرف برگ اسید بدن دفع و بافت‌ها ترمیم شود.
وی با اعلام اینکه آزمایش بر روی بیماران دیابتی پاسخ داده است، افزود: مصرف روغن، برگ و بذر این گیاه برای این دسته از بیماران بسیار مناسب بوده و پس از دو ماه قند خون نرمال و زخم دیابت جمع شده و عفونت‌ها درمان و سیستم ایمنی در حد نرمال قرار دارد.

 

مصرف بذر، برگ و روغن گیاه
از این استاد دانشگاه در ارتباط با بیماری کلیوی پسرش پرسیدم، که گفت: مشکل کلیه‌اش کاملا خوب شده اما سیستم ایمنی بدنش پایین است، تا زمانی که برگ و بذر، برگ و روغن مورنیگا را مصرف می‌کند وضعیت مناسب دارد و وقتی که لج بازی می‌کند بیماری‌اش برمی‌گردد.
برای تولید انبوه این محصول نیاز است که پای غذا و دارو وسط بیاید و از خانم رستگار پرسیدم که چه اقداماتی انجام شده است، گفت: با  سازمان غذا و دارو صحبت کردیم و بواسطه نماینده شهر با مدیران دانشگاه علوم پزشکی سمنان صحبت کردیم و قرار شد که همکاری مناسبی داشته باشند.


آیا پروسه درمانی پسرتان را که منجر به بهبودی کامل کلیه شده است را تایید کردند،گفت: اولین سئوالشان این بود که رشته‌ام کشاورزی بوده و چه ارتباطی به پزشکی دارد، همه مدت به من اعلام می‌کردند که مبدا از این گیاه برای بیماران سرطانی مورد استفاده قرار بگیرد.
درخواست من این بود که پزشک طب سنتی در کنار من فعالیت درمانی را با همدیگر آغاز کنیم، با پرشکان طب سنتی زیادی صحبت کردیم، پس از دریافت اطلاعات ارتباط شان را بنده قطع می‌کردم، حتی پیشنهاد تهیه مقاله مشترک را هم دادم که مورد توجه قرار نگرفته است.


با وجود پیگیری‌ها ویژه هیچ حمایتی از بنده و برای تداوم طرح‌های تحقیقاتی ورود پیدا نکرده است.
البته ظاهرا برخی مسائل شخصی که خانم رستگار آن را با خبرنگار ما در میان گذشته مانع از پیگیری‌های میدانی شده است،اما تحقیقات‌ش را در محل کارش ادامه می‌دهد و این طور عنوان می‌کند که برای کپسوله کردن روغن مورینگا تلاش‌های زیاد کردم.

اصرار بر صحبت درباره گیاه معجزه گر

دوباره دربار خواص گیاه مورینگا اولیورا صحبت به میان آورد و گفت: روغن این گیاه سه برابر روغن زیتون اسید اورلیک داشته، 10 برابر روغن ماهی اومگا 6 داشته و این روغن ویتامین‌های ای دی و کی که برای سیستم ایمنی بدن تقویت کننده بسیار قوی بوده و از آنتی اکسیدان‌های بسیار مناسب برخودار است، ترکیبات این روغن پس از آزمایش مشخص شده است و از غذا و دارو این تقاضا را دارم که به صورت روغن ماهی کپسوله کنیم و مورد موافقت انجام نشده است.
پرسیدم که 200 نفری که شما مدعی هستید که درمان شدند آیا مستنداتی تهیه کردید، افزود: مشاوره‌های من به صورت تلفنی بوده و پس از دریافت اطلاعات کافی مراجعه به من تداوم پیدا نکرد از طرفی حاضر نشدند که مستندات را در اختیارم قرار دهند.


 این گونه به صحبت‌هایش ادامه داد:به دلیل اینکه حرفه‌ من پزشکی نیست، تقاضا کردم که پزشک طب سنتی در کنار من قرار گرفته و نتایج آزمایشات را با همدیگر مورد بررسی قرار دهیم اما این همکاری انجام نمی‌شود، با بیش از 250 پزشک طب سنتی در شهرهای مختلف کشور تماس گرفتم، اطلاعات از بنده دریافت کردند اما برای همکاری اعلام آمادگی نکردند.
وی در ارتباط با سخت‌گیری‌های غذا و دارو گفت: همه پروسه درمانی این دارو در آمریکا انجام شده این کشور مواد اولیه را از ما دریافت و به صورت کپسول به ما برمی‌گرداند این اقدامات انجام شده و دوباره کاری هست، هزینه های آزمایشات بسیار سنگین و بنده ندارم که نسبت به تامین هزینه اقدام کنم.
این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: حتی به بسیاری از واحدهای تولید روغن اعلام کردم که به عنوان کارشناس در کنار تیم‌های تحقیقاتی‌شان هم قرار بگیرم موافقت نکردند، ابتدا علاقمندی خودشان را نشان داده و پس از آن به بنده مراجعه نمی‌کنند.

بالا زدن آستین همت برای تولید گیاه
تلاش‌های زیادی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی گیاهان دارویی را گرمسار هم انجام دادم ولی چندان مورد حمایت قرار نگرفتم.
با وجود ناملایمت‌ها خانم رستگار دست از کار نکشید و پروسه تولید مورینگا اولیفرا را در دستور کار قرار داد و با تهیه زمینی به اندازه دو هزار متر در روستای اطراف شهرستان گرمسار پروسه تولید و فراآوری این محصول را در دستور کار دارد و به امید مساعدت مسؤولان و متولیان وزارت بهداشت دست از کار نمی‌کشد.


بازدید میدانی ما از محل کاشت گیاهان داروی هم دیگر برنامه مصاحبه بود که همزمان کارشناسان یکی از بانک‌های گرمسار در محل حاضر شده و در جریان پروسه تولید قرار گرفتند.
 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اگرچه پروسه تایید دارو روال خاص خودش را دارد و این گونه نیست که ادعای هر فرد مورد تایید قرار گیرد ولی با توجه به امکاناتی که متولیان وزارت بهداشت و غذا و دارو دارند می‌توانند در تایید یا رد این گیاه وارد عمل شوند.
خبرگزاری علم و فناوری آماده دریافت پاسخ درباره ادعاهای مطرح شده و انعکاس آن در این رسانه هست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار