وزیر کشور در حکمی "مصطفی عرب" را به عنوان فرماندار جدید شهرستان شازند منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ مصطفی عرب دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی بوده و به عنوان مدرس در دانشگاه های استان مشغول به تدریس دروس مرتبط با این رشته تحصیلی و علمی است، وی پیش از این در حکمی از سوی مقیمی در این پست به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی مشغول به فعالیت بود.

فرماندار جدید شهرستان شازند در دور چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستای کلانشهر اراک با کسب بیش از 8 هزار رای به عنوان عضو علی‌البدل این دوره شناخته و معرفی شد و کارشناس امور اجتماعی، مسئول سازمان‌های مردم‌نهاد و رئیس گروه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از دیگر فعالیت‌ها و سوابق وی در سال‌های گذشته است.

عرب در کارنامه سوابق اجرایی خود در دوره‌ای به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی تعیین شد وی به مدت 4 سال است که به عنوان نماینده استاندار مرکزی در کمیته تبلیغات شهری اراک و کمیته تبلیغات استان مرکزی حضور داشت.

در حکم رحمانی فضلی خطاب به مصطفی عرب آمده است: "به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار مرکزی به سمت فرماندار شهرستان شازند منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» موفق باشید."

انتهای پیام/

ارسال نظرات