مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه محلات گفت: امروزه شاهد هستیم جوانان با حضور در اردوهای جهادی چگونه خواهش‌های نفسانی خود را زیر پا می‌گذارند و خدمت به محرومین را در اولویت فعالیت های زندگی خود قرار داده اند.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۴۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ حجت الاسلام صحرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات گفت: جهادی که امروز در قالب اردوهای جهادی از آن نام برده می‌شود همان مجاهدت خالصانه برای رضای خدا است و در آن هیچ چشم داشتی برای دریافت مزد دنیایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طبیعت یک جوان بر این است که در ایام تعطیل بیشتر به تفریح و مسافرت بپردازد، ادامه داد: نمونه‌های کار جهادی به معنای واقعی را در سال‌های اول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم و حال زمانی که از دانشجویان در اردوهای جهادی علت حضورشان را می‌پرسیم می‌گویند ما در سال‌های دفاع مقدس نبودیم لذا امروز با حضور در اردوهای جهادی ماموریتی را که آن روز نتوانستیم انجام دهیم امروز آن را انجام می‌دهیم.

صحرایی همچنین گفت: امروزه شاهد هستیم که یک جوان چگونه خواهش‌های نفسانی خود را زیر پا می‌گذارد و برای خدمت به هموطنانش سر از پا نمی‌شناسد.

صحرایی یکی از فلسفه‌های اردوهای جهادی را خودسازی دانست و اضافه کرد: زمانی که شاهدیم بیشترین تهاجمات سهمگین دشمن به سمت جوانان است، این قشر از جامعه برای ثبت نام در اردوهای جهادی صف می‌گیرند، لذا باید به والدین این جوانان تبریک گفت که توانسته‌اند فرزندانشان را در زمانی که دشمن تمام ابزارش را به سمت این کشور گسیل کرده برای تزکیه نفس آماده کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز برتری دشمن نسبت به ما رسانه‌هایش است و شبکه‌های فارسی زبان می‌خواهند بر روی فرهنگ ما کار کنند، زمانی که وارد بطن کارهای جهادی می ‌شویم می‌بینیم تا چه میزان بر روی جوانان ما اثر می‌گذارد.

صحرایی درپایان افزود: خشت بر روی خشت گذاشتن دانشجویان در اردوهای جهادی نشان از عشق بازی آنها با خداوند است، هم‌چنین امیدواریم همواره در مسیر شهدا و امام شهدا گام برداریم و در فضای آرامی که آماده شده است بتوانیم مسیر را ادامه دهیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات