خبرهای داغ:

برخورد "حاج احمد" با یک اسیر عراقی

در دوران دفاع مقدس زمانی که نیروها یک افسر قوی هیکل عراقی را اسیر کرده بودند همه دور او جمع شده بودند و از او می‌خواستند تا بلند بگوید: مرگ بر صدام. او هم این جمله را نمی‌گفت.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۴۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، جاویدالاثر «احمد متوسلیان» فرمانده دلاور لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) از جمله چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی ایران است که هنوز هم با گذشت ۳۶ سال از مفقود شدن وی در لبنان، بسیاری هنوز چشم‌انتظار بازگشت وی به میهن هستند. در این مطلب ماجرای برخورد پندآموز این قهرمان کشورمان با یک اسیر عراقی را مشاهده می کنید:

افسر اسیر عراقی
نیروها یک افسر عراقی قوی هیکل را اسیر کرده بودند. همه او را دوره کرده بودند و از او می‌خواستند تا بلند بگوید: مرگ بر صدام. او هم این جمله را نمی‌گفت. به همین خاطر چند نفر او را کتک زدند.

در همین اثنا، سر و کله‌ حاج احمد پیدا شد و با فریاد او همه ساکت شدند. پرسید «چی شده؟» یکی از بچه‌ها جلو رفت و با عصبانیت گفت: می‌گیم به صدام فحش بده، نمی ده، منم زدم توی گوشش!.

هنوز حرف‌های او تمام نشده بود که حاج احمد سیلی محکمی به او زد و گفت «شما بی‌خود کردین، در کجای اسلام داریم که باید اسیر رو بزنین؟» و بعد بلندتر به طوری که همه متوجه شدند، گفت: «یه اسیر وقتی به اسارت نیروهای اسلام در میاد، باید به عنوان یک برادر دینی با اون برخورد بشه و به هیچ عنوان نباید اذیت و آزاری در کار باشه» سپس به دو نفر از نیروها گفت «اونو بلند کنین و بفرستینش عقب».
ارسال نظرات
پر بیننده ها