معاون الكترونيك ،فناوري اطلاعات و ارتباطات سپاه در جشنواره مالك اشتر سپاه روح الله ؛
معاون الكترونيك ،فناوري اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران هدف ازبرگزاري اين جشنواره را يك حركتي در مسير كارخوب و خير وتعالی دانست و گفت : برگزاري اين جشنواره يك نوع مسابقه اي در مسير كارهاي خوب و خير مي باشد و هدف ديگر آن ارتقاي سطح آمادگي و اقدامات خوب در مجموعه سپاه مي باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۸۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سردار پاسدار عبدالرسول مهوري معاون الكترونيك ،فناوري اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران در هشتمين جشنواره سراسري مالك اشتر سپاه روح الله استان مركزي به فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص توان نيروهاي مسلح پرداخت و خاطر نشان كرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند: امروز نيروهاي مسلح مثل بيست و يا سي سال گذشته نيست و اين آمادگي و توان به مراتب بهتر، قويتر، آماده تر و رو به جلوترمي باشد و اين نشان ميدهد كه معارضه دشمن نتوانسته تاثيري داشته باشد .
سردارمهوري درادامه به قرائت بخشي ازپيام فرمانده كل سپاه پاسداران به جشنواره مالك اشتر پرداخت و افزود : در اين پيام به ديدار سال گذشته منتخبان اين جشنواره با رهبرمعظم انقلاب اشاره و ابراز خرسندي و رضايت ايشان از برگزاري جشنواره مالك اشتر كه باعث عمق بخشيدن و حركت پيش رونده نيروهاي مسلح ميشود و تاييدي برمسير پيش روي مجريان و تاكيدي بر استمراراين مسيرمبارك مي باشد.
معاون الكترونيك ،فناوري اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران هدف ازبرگزاري اين جشنواره را يك حركتي درمسيركارخوب و خير و تعالی دانست و گفت : برگزاري اين جشنواره يك نوع مسابقه اي درمسير كارهاي خوب و خير مي باشد و هدف ديگر آن ارتقاي سطح آمادگي و اقدامات خوب در مجموعه سپاه مي باشد.
وي بروزرساني سامانه درجشنواره مالك اشتر را از اولويت هاي نيروهاي مسلح دانست و خاطرنشان كرد : حركت در مسيري كه بتواند اطلاعات و اقدامات اين جشنواره را درسامانه اي وارد نمود و بتوانيم اين اطلاعات را دائما رصد كنيم و دراين راه حضور ميداني از سفارشات و تاكيدات مقام معظم رهبري نسبت به جشنواره مالك اشتر است .
سردارمهوري به بيانات رهبري درخصوص ويژگي شخصيتي مالك اشترنسبت به حضرت علي (ع) هم پرداخت و افزود : گرايش مالك اشتر نسبت به حضرت علي (ع) يعني شناخت صراط مستقيم و راه حق وي ميباشد و انتخاب حضرت علي (ع) به عنوان يك الگو توسط مالك اشتر در بين شخصيتهايي بوده كه با حضرت رسول (ص) ارتباط داشته اند واحساس مسئوليت و مجاهدت از ديگرويژگي هاي مالك اشتر بوده است.
معاون الكترونيك ،فناوري اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران ،نيروي انساني آماده وسرحال را از نيازهاي نيروهاي مسلح دانست و گفت : تاكيدات مقام معظم رهبري دراين خصوص به داشتن نيروهاي مسلح آماده وسرحال است و اين آمادگي بايد در زمينه هاي فكري و عملي باشد و آمادگي فكري و اعتقادي نيروي انساني در نيروهاي مسلح بايد آنقدربالا باشد تا درمواقع حساس قدرت تشخيص درستي داشته باشند .
سردارمهوري در پايان به نقش تاثيرگذار سپاه در سطح  كشور  پرداخت و  افزود : هرگاه  تزلزلي در سطح جامعه  بوجود  مي آيد اين مجموعه سپاه است كه با حركت هوشمندانه خود ، آن تزلزل را به آرامش مي رساند و اين انتظاري كه مقام معظم رهبري از سپاه و بسيج دارند بسيارسنگين وحساس مي باشد.

ارسال نظرات