خبرهای داغ:
استاندار قزوین خبر داد

بهره برداری از یکهزار و ۴۲۴ پروژه در هفته دولت سال جاری

استاندار قزوین گفت: مجموع پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری یکهزار و ۴۲۴ پروژه با بیش از ۶۵۱ میلیارد تومان است که در کنار آن بهره برداری از یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بخش خصوصی را داریم.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۰۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: در شفاف سازی  نظام اداری و اجرایی، رسانه ها نقش اساسی دارند و می توانند کمک کنند مدیران دستگاه ها شفاف سازی بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه هر اندازه عملکردها شفاف تر باشد فساد و ناکارآمدی کمتر است، افزود: در این زمینه باید همکاری متقابلی بین مدیران دستگاه ها و رسانه ها وجود داشته باشد و مدیران هم بایدپاسخگو باشند.
استاندار قزوین اضافه کرد:مهمترین هدفی که مخالفان نظام جمهوری اسلامی دنبال می کردند اثبات ناکارآمدی این انقلاب و نظام است بنابراین باید تلاش کنیم اطلاع رسانی کافی داشته باشیم تا امید به آینده هم در مردم ایجاد شود زیرا مخالفان ما سعی دارند امید به آینده را از مردم ما بگیرند.
زاهدی با اشاره به بهره برداری از پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت ادامه داد:این پروژه ها در ۳بخش اجرا شده  که شامل یکهزار و ۱۴۷ پروژه با ۴۴۸ میلیارد تومان اعتبار در امور زیربنایی و عمرانی، در بخش اقتصادی۱۴۶ پروژه با بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار و  امور فرهنگی و اجتماعی ۱۳۱پروژه با بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار است.
وی عنوان کرد:مجموع پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری یکهزار و ۴۲۴ پروژه با بیش از ۶۵۱ میلیارد تومان است که در کنار آن بهره برداری از یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بخش خصوصی را داریم.
استاندار قزوین با اشاره به برگزاری کنسرت همزمان با شهادت حضرت مسلم(ع) تصریح کرد:کم دقتی در برگزاری کنسرت صورت گرفته است اما در بسیاری از شهرهای کشور امشب کنسرت برگزار می شود البته تأکید شده که اداره کل ارشاد یک تقویم ویژه فرهنگی در اختیار داشته و این مسایل را رعایت کند.
زاهدی گفت:کالاهای احتکاری که مصادره می شود در دادگاه باید تعیین تکلیف شود و توزیع آن پس از اعلام رأی دادگاه، در فروشگاه های بزرگ استان است.
وی با اشاره به بحث راه اندازی قطار شهری  بیان کرد: راه اندازی قطار شهری پروژه زمان بری بوده و تاکنون مقدمات آن صورت گرفته و  عملیات عمرانی آن هنوز انجام نشده است.
 استاندار قزوین در خصوص سوال از رییس جمهور یادآور شد:سوال از رییس جمهور به شفاف سازی کمک می کند اما به عقیده من زمان آن مناسب نیست زیرا در تقابل با آمریکا هستیم.
انتهای پیام/۱۰۰۹پ/

ارسال نظرات
پر بیننده ها