اختصاصی بسیج/

بسیج اصناف 175 میلیارد تومان اقلام احتکار شده را شناسایی کرد

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: این دستور در تاریخ 9 مردادماه صادر شد و تا تاریخ 28 مرداد ماه توانستیم در حدود 175 میلیارد تومان کالای احتکار شده را تنها در 22 استان شناسایی و به مراجع و نهادهای مسئول معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۲۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در حاشیه نشست خبری هفته بسیج اصناف، به نوسانات اخیر بازارها اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که اخیرا در کشور بوجود آمده بود موضوع احتکار کالا و اجناس مورد نیاز مردم بود که بر همین اساس سازمان بسیج اصناف با صدور بیانیه ای به بسیجیان این سازمان در سراسر کشور دستور داد تا محتکرین و انبارهایشان را شناسایی و به مراکز بسیج اصناف در استان ها گزارش کنند.

وی اعلام کرد: این دستور در تاریخ 9 مردادماه صادر شد و تا تاریخ 28 مرداد ماه توانستیم در حدود 175 میلیارد تومان کالای احتکار شده را تنها در 22 استان شناسایی و به مراجع و نهادهای مسئول معرفی کنیم.

بر اساس این گزارش، 41 میلیارد تومان مواد غذایی، 65 میلیارد تومان لوازم خانگی، 3 میلیارد تومان لوازم خودرو و 66 میلیارد تومان سایر اقلام همچون آهن آلات، لوازم بهداشتی و آرایشی و تجهیزات پزشکی، ارزش اقلام احتکار شده ای است که از سوی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور شناسایی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار